Pomen rednega posodabljanja vsebine na spletni strani + PRIMER
Zakaj je tako zelo pomembno, da redno posodabljamo vsebino na spletni strani? Pa sploh ni potrebno, da vseskozi pišete novo vsebino. Namig: poiščite starejši zapis in ga posodobite z novimi podatki, dodajte kakšno novo izkušnjo ipd. V današnjem digitalnem svetu je ključnega pomena, da spletno stran redno posodabljate in nadgrajujete, če želite izboljšati svojo prisotnost na spletu in doseči višje uvrstitve na iskalnikih, kot je Google. Ena izmed učinkovitih strategij za izboljšanje SEO je premišljeno upravljanje in posodabljanje vsebine na spletni strani.
Primer našega naročnika
Vzemimo za primer zadnjo novico našega naročnika. Pred kratkim smo jim postavili novo spletno stran in jim pokazali tudi kako lahko sami skrbijo za aktualne vsebine na spletni strani. Že kmalu so šli v akcijo in na podstrani Novice objavili najavo sodelovanja na lokalnem dogodku. Po dogodku pa ni nihče ničesar posodobil. Na njihovih poslovnih straneh na družbenem omrežju Facebook, Instagram in LinkedIn so objavili veliko fotografij in odzive – na spletni strani pa nič. Ne imejte vseh jajc v isti košari.
Ker smo posel ljudje in če opazimo pri naših naročnikih, da kaj na kar bi želeli biti tudi sami opozorjeni, če bi bili na njihovem mestu – ne štima – jih o tem tudi obvestimo. Tako je bilo tudi tokrat.
Kaj sem jim svetovala?
Torej, ni potrebe po dodatni novici, ki bi zajemala informacije o udeležbi na dogodku, ampak lahko nadgradimo obstoječo najavo.
Prva sprememba je bila sprememba naslovne fotografije. Namesto splošne slike (fotografija promocijskega plakata) sem predlagala vstavitev njihove skupne fotografije iz dogodka, ki bi bolj privabila bralce, da kliknejo na novico.
Poleg tega sem predlagala vnos dodatnih fotografij v galerijo, ki sem jih zasledila na njihovih družbenih omrežjih. To ne samo, da bi popestrilo vsebino, ampak bi tudi izboljšalo uporabniško izkušnjo obiskovalcev, hkrati pa bi povečalo verodostojnost novice. Da bodo vidni tudi na ključne besede dogodka (in podjetja) v slikovnem Google iskalniku je bistveno tudi ustrezno poimenovanje fotografij. Pa seveda – prilagoditi velikost fotografij!
Predlagala sem še, da v zapis umestijo poveztek govora direktorice na prireditvi ter omenijo prejete nagrade. Pozor: Google ne mara, da uporabljaš “copy-paste”, zato bodo obširen zapis iz družbenih omrežjih prilagodili za objavo na spletni strani. Malenkost spremeniš ali zamenjaš besede, kaj dodaš ipd. Ker je na dogodku sodelovalo več zaposlenih jih je smiselno izpostaviti z imeni (v kolikor se seveda strinjajo). Imena sodelavcev so tako vključili tudi z namenom izboljšanja SEO in pojavljanja novice v iskalnikih, kar je odlično za njihov osebni branding in branding podjetja.
V zadnjem delu posodobitve smo predlagali osredotočenost na prodajno sporočilo. Predlagali smo, da vključijo stavek, ki poudarja uspeh njihovih izdelkov in vabi bralce k nakupu: “Veseli nas, da so naši izdelki navdušili 800 obiskovalcev na dogodku, naj navdušijo tudi vas. Naročite jih lahko TUKAJ.” S tem smo bralcem dali jasen klic k akciji in jih usmerili k želenemu dejanju, kar je ključnega pomena za pretvorbo obiskovalcev v stranke.
S stalnim posodabljanjem in nadgrajevanjem vsebine ne le ohranjate zanimanje obiskovalcev, temveč tudi izboljšujete svojo prisotnost na spletu in povečujete možnosti za dosego višjih uvrstitev na iskalnikih, kot je Google. Zato ne pozabite: redno posodabljajte svojo spletno vsebino, da ostanete konkurenčni in relevantni v digitalnem okolju.
Še dodaten + za osveževanje vsebine na spletni strani
Dodaten pomemben razlog, zakaj je ključno redno dodajati svežo vsebino na spletno stran, je povečanje avtoritete in zaupanja vaše spletne strani v očeh iskalnikov, kot je Google.
Iskalniki dajejo prednost spletnim mestom, ki redno objavljajo kakovostno in relevantno vsebino, saj to kaže, da so aktivna, ažurna in strokovna v svojem področju. Sveža vsebina omogoča iskalnikom, da redno indeksirajo vašo spletno stran in ohranjajo vašo prisotnost na spletu aktualno. To lahko vodi v izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani na iskalnikih ter posledično poveča organski promet in število obiskovalcev na vaši spletni strani.
Poleg tega redno dodajanje nove vsebine lahko privabi tudi več povezav s drugih spletnih mest, kar je pomemben dejavnik za izboljšanje avtoritete vaše spletne strani. S tem se poveča verjetnost, da bo vaša spletna stran prikazana med rezultati iskanja za ključne besede in teme v vaši panogi.
Ne pozabite tudi na deljenje tega zapisa na družbenih omrežjih
Deljenje tega zapisa na družbenih omrežjih je izjemno pomembno za povečanje dosega vaše vsebine in privabljanje novega občinstva. Družbena omrežja so odlično orodje za promocijo vaše spletne vsebine ter za vzpostavljanje in ohranjanje povezav s svojo ciljno publiko.
Zopet namig: Ne poslužujte se “copy-paste” taktike. Delite povezavo do zapisa in zraven pripišite s svojimi besedami nagovor, ki bo vabljiv in bo pritegnil uporabnike, da kliknejo za povezavo do zapisa.
V kolikor objavo delite na LinkedInu še opozorilo. LinkedIn ne mara, da objavljate povezave, ki peljejo izzven njihove platforme. Na LinkedInu priporočam, da objavite fotografijo iz dogodka, zraven atraktiven nagovor k ogledu novice ter opombo, da povezavo do zapisa najdejo v komentarju pod objavo.
Še uporabne povezave do nasvetov o SEO optimizaciji:
>> https://www.starkmat.si/seo-optimizacija-zakaj-in-kako-zaceti/
>> https://www.starkmat.si/optimizacija-spletne-strani-seo-clanek/
>> https://www.starkmat.si/na-kaj-morate-biti-pozorni-pri-ustvarjanju-seo-vsebine-s-pomocjo-chatgpt/