Ne gradite svojega posla le prek enega komunikacijskega kanala
“Mrk družbenih omrežij” je le eden izmed naslovov, ki so v ponedeljek zajeli splet. Kar nekaj ur so bili nedostopni Facebook, Instagram in WhatsApp.
Izpadi omrežij za nekaj ur lahko podjetjem, ki gradijo svojo poslovno zgodbo in komunikacijo s strankami le prek teh omrežij, povzročijo veliko gospodarsko škodo. Nastavljeni oglasi, tekoče kampanje, redna komunikacija s strankami, podpora strankam, prodaja le prek facebook trgovine ipd.
Zato se mi zdi primerno, da ponovno opozorim, da imejte optimalno razpršene svoje komunikacijsko prodajne kanale.
Nekaj časa nazaj sem že pisala o “jajcih v isti košari”. O tem na koncu tega zapisa.
Različnih platform digitalnega trženja/predstavitev je danes res ogromno. Vsak kanal zahteva veliko vložka – tako finančnega kot nefinančnega. Ne pozabite, da tudi vaš čas ni zastonj. Zato torej ni presenetljivo, da se toliko podjetij in neprofitnih organizacij odloči, da bodo vsa svoja tržna prizadevanja usmerili v eno platformo.
Smiselno je, da izberete tisto omrežje oziroma komunikacijsko prodajni kanal, ki je smiselen za vašo organizacijo. Kje se gibljejo vaše (potencialne) stranke? Tam osredotočite večino svojih prizadevanj. Nikakor pa ne vsega vašega prizadevanja. Nekaj o tem smo pisali že v enem od prejšnjih zapisov: Je Facebook primerno orodje za moj posel?
Facebook, Instagram, Linkedin, Google in ostala omrežja za digitalno trženje/komuniciranje se nenehno spreminjajo. V agenciji smo že navajeni tega, verjamem pa, da je lahko zelo frustrirajoče, če nimate ekipe in se morate s tem ukvarjati vi. Ko recimo Facebook spremeni svoj algoritem prikazovanja objav ali pa, ko za nekaj ur pade njihov celoten sistem (in hkrati še Instagram, saj gre za isto podjetje) pa se s tem ne obremenjujejmo preveč. Zakaj?
Ker redno uporabljamo različna komunikacijsko prodajna orodja in naš fokus ni le Facebook. Če pa vaš posel bazirate le na eno ali dve omrežji (in imate prek njih vezano še prodajo vaših storitev/izdelkov) – no, takrat pa vas mora skrbeti.
Kako lahko z vsemi temi spremembami na različnih platformah za digitalno trženje zmanjšate tveganje?
Ne glede na to, ali to počnete sami, imate nekoga v ekipi ali zunanjo agencijo, je ključno, da ste aktivno prisotni na več platformah, kar razprši vašo naložbo časa, denarja in energije v digitalno trženje.
Toplo svetujem, ne vložite svojega truda v eno samo platformo. Vlagati bi morali v svojo spletno stran, v Linkedin, e-mail bazo, Facebook … seznam se lahko nadaljuje. A pozor! Vsaka platforma, orodje ali strategija še vedno ni primerna za vsak posel. Izberite jih nekaj, ki bi bili lahko najbolj primerni za vaš posel in delajte na njih. Nikakor pa ne le na eni sami ali dveh.
➨ Vaša spletna stran / spletna trgovina
➨ SEO
➨ Facebook
➨ Instagram
➨ TikTok
➨ Twitter
➨ LinkedIn
➨ E-mail
➨ YouTube
➨ Pinterest
Sicer pa že tako verjetno veste, da ni najbolj pametno “imeti vseh jajc v isti košari”, ne?
Če povzamem, ne gradite svoje poslovne zgodbe le na enem omrežju pa tudi ne na vseh. Razmislite, kje se nahajajo vaše potencialne stranke in kje jih lahko najlažje nagovorite.
Naša agencija Starkmat ima svojo spletno stran (na kateri se pravkar nahajate in hvala, da ste prišli do teh vrstic), Facebook stran in LinkedIn stran. Pomembno se je zavedati, da je bolje kakovostno vzdrževati manj omrežij, kot pa slabo več njih. Zato Starkmat-a ne najdete na Instagramu, a najdete kar nekaj poslovnih strani, ki jih tudi tam vzdržujemo za naše naročnike.
Svoje naročnike in vse, ki se prijavijo na naše e-nasvete, pa redno obveščamo o novostih iz sveta marketinga prek naših e-novic. Redno smo s svojimi nasveti prisotni tudi v svoji rubriki na portalu Radia Odeon. Občasno našim naročnikom pošljemo tudi kakšno pismo prek fizične pošte. Da, tudi to je še kako aktualno.
Upamo, da ta ponedeljkov Facebook-ov in Instagram mrk ni ohromel tudi dela vaše prodaje, in da že upoštevate zgornja priporočila.
Če pa bi želeli nasvet glede razpršitve vaših komunikacijsko prodajnih kanalov, mi pišite na >>> info@starkmat.si. Pomagala vam bom pri vašem komunikacijskem načrtu in skupaj bomo postavili digitalno komunikacijsko strategijo.