ChatGPT – Kako kakovostna je SEO vsebina, ki temelji na inteligentnim sistemom za ustvarjanje besedil?
ChatGPT je klepetalni robot (angleška kratica za “Generative Pre-trained Transformer), ki temelji na inteligentnim sistemom za ustvarjanje besedil.
ChatGPT lahko pomembno vpliva na prodajne aktivnosti z avtomatizacijo in izboljšavo različnih procesov. Čeprav ima ChatGPT na splošno potencial za močno izboljšanje prodajnih in marketinških procesov, je pomembno skrbno pretehtati prednosti in slabosti ter ga izvajati na odgovoren in etičen način.
Ker smo prejeli nekaj vaših vprašanj glede vpliva na ustvarjanje vsebine na spletni strani, vam odgovor predstavljamo v sklopu tokratnega zapisa.
Modeli OpenAI GPT-3, kot je ChatGPT, so bili usposobljeni za veliko količino raznolikega besedila in lahko zelo dobro poustvarijo človeško pisanje.
Polovica tokratnega zapisa je nastala s pomočjo ChatGPT. Lahko ugotovite kateri del? Seveda pa se nismo posluževali tehnike “copy-paste”, ampak smo vsak stavek nadgradili in upoštevali smernice za pisanje SEO članka. Nikoli ne podvajajte vsebine na spletu, Google takšne spletne strani “kaznuje” s slabšimi uvrstitvami v svojem iskalniku. | Vir: Cx.Today
Obstaja pa seveda nekaj omejitev pri njegovi uporabi za pisanje SEO člankov:
1. Pomanjkanje strokovnega znanja o temi pisanja:
ChatGPT je usposobljen za raznolik niz besedil in lahko ustvari vsebino o širokem naboru tem, vendar morda nima enake ravni strokovnega znanja kot človek v določeni niši ali industriji.
2. Pomanjkanje izvirnosti:
ChatGPT lahko ustvari vsebino, ki je podobna obstoječi vsebini na spletu, kar večinoma povzroča težave s podvojeno vsebino. Podvojena vsebina pa negativno vpliva na vaš SEO.
3. Pretirano zanašanje na vnaprej pripravljene podatke:
Čeprav je bil ChatGPT »usposobljen« na ogromni količini besedilnih podatkov, morda ne bo vedno zagotovil natančnih ali posodobljenih informacij. To velja zlasti za teme, ki se hitro spreminjajo.
4. Pomanjkanje konteksta in razumevanja:
SEO članki zahtevajo globoko razumevanje teme in občinstva, pa tudi razumevanje delovanja iskalnikov. ChatGPT morda nima enake ravni razumevanja in konteksta kot človek. To pa lahko vpliva na kakovost vsebine in njeno zmožnost dobre uvrstitve v rezultatih iskanja.
5. Pomanjkanje ustvarjalnosti:
Čeprav lahko ChatGPT ustvari človeško pisanje, morda ni tako kreativen ali inovativen kot človeški pisec, kar lahko vpliva na splošno kakovost in učinkovitost vsebine za namene SEO optimizacije.
Čeprav je ChatGPT lahko uporabno orodje za ustvarjanje vsebine, ni nadomestilo za človeško strokovno znanje, ustvarjalnost in razumevanje. Še zlasti ko gre za pisanje SEO člankov. Pomembno je skrbno preučiti prednosti in omejitve jezikovnih modelov AI, ko jih uporabljate za SEO ter jih dopolniti z vašim strokovnim znanjem in pregledom.
.
.
.
.
.
Da boste lahko ustvarjali kakovostno SEO vsebino na vaši spletni strani, priporočam v branje naših dveh zapisov na to temo:
SEO OPTIMIZACIJA – ZAKAJ IN KAKO ZAČETI
OPTIMIZACIJA SPLETNE STRANI: SEO ČLANEK
Tukaj smo za vsa vaša vprašanja o SEO optimizaciji. Ne veste kako bi začeli s SEO optimizacijo ali pa razišljate o nadgradnje vaše vsebine na spletni strani?
Kontaktirajte nas na info@starkmat.si.
Z veseljem bomo pomagali tudi vam.