Imate urejen Google My Business?
Ne zanemarite najbolj vidne vizitke vašega podjetja v Google iskalniku – Google My Busness. Google iskalnik ima pač rajši rezultate z verificirano poslovno lokacijo in urejenimi podatki. Vse to pa prinaša boljšo uporabniško izkušnjo, višjo pozicijo v Google iskalniku in vam omogoča vpogled v statistiko iskanj.
Včasih pa tudi nas preseneti kakšen “Internal Error”.
Tokrat smo zagledali tole:
Suddenly when attempting to publish a posting on Google, I received a pop-up notation saying “Internal Error.”
Today on my “Google My Business” page there’s a notation saying “Sorry, posts are currently not enabled for your business listing..”
Če se vam je med urejanjem Google My Business profila pojavilo obvestilo:
“Sorry, posts are currently not enabled for your business listing.”, je tukaj odgovor zakaj se je to dogodilo.
Na povezavi do Google My Business Help si lahko pod naslovom Post content policy preberete natančno razlago za kaj gre in pa na Google Adviser Community, ki je nekakšen uraden Google forum – naslov teme: Sorry, posts are currently not enabled for your business listing.
Prepoved za nekatere dejavnosti
Vaša Google vizitka lahko poda tudi prepoved. Dejavnosti za katere so onemogočene objave oz. “posts” na profilu:
- zdravstvo in farmacija,
- alkohol in tobačni izdelki,
- igre na srečo,
- finančne storitve oziroma bančništvo,
- in kakršne koli nastanitvene kapacitete.
V osnovi gre torej za regulirane dejavnosti za katere Google My Business ne omogoča objave oziroma – post. Zame osebno ostaja uganka zakaj sem sodijo tudi vse nastanitvene dejavnosti. Primer: hoteli, moteli, apartmaji, kampi, parkirišče za avtodome (PZA).
Primer naročnika iz turizma
V našem primeru je šlo za naročnika iz segmenta turizma – natančneje za storitev parkirišča za avtodome (PZA), nastanitve v apartmajih, ter gostinsko dejavnost.
Objave člankov ali novic na platformi Google My Business prinesejo tudi boljšo SEO optimizacijo vaše pozicije v iskalniku Google. Po naših izkušnjah je Google My Business precej podcenjeno brezplačno orodje za promocijo. Več o tem pa v zapisu: GOOGLE MY BUSINESS – POMEMBNO ORODJE ZA GOSTINSTVO IN TURIZEM.
Rešitev se skriva v redni objavi novosti na vašem profilu
Naša rešitev je bila objava določenih pomembnih vsebin in novic v sklop znotraj profila – Spletno mesto. Določena vsebina v tem delu je statična in se posodablja na letni ravni. Določen del vsebine pa po potrebi objavimo in izbrišemo – variabilni del vsebine.
Mobilna aplikacija Google My Business mi je sicer omogočila “post”. Torej objavo fotografije za katero sem potem dodal tudi opis. Le da tega Google My Business ne tretira kot “post” oziroma objavo. Obravnava jo namreč kot fotografijo z opisom, katerega kasneje ni mogoče editirat.