REDNO VZDRŽEVANJE SPLETNE STRANI IN POSODABLJANJE
Zakaj je redno vzdrževanje spletne strani in posodabljanje nujno
Redno vzdrževanje spletne strani in posodobitve so nujne. Z namenom smo poudarili besedo “redno”, saj ni dovolj, da stran vzdržujete samo npr. enkrat letno, če sploh.
Z rednim vzdrževanjem spletne strani oz. spletne trgovine si zagotovite stabilno delovanje, ustrezen prikaz, optimalno varnost (v kolikor so urejene tudi drugi parametri) in ažurno podporo.
Z rednim vzdrževanjem dosežete tudi to, da vas Google uvršča višje v svojem brskalniku. Dejansko so storitve vzdrževanja spletnih strani bistvena sestavina za angažiranje in zadrževanje vaših strank.
Če želite zagotoviti vse zgoraj našteto, morate spletno stran redno vzdrževati. Ne enkrat ali dvakrat na leto. Pomembno je redno spremljanje, s pomočjo katerega boste lahko nemoteno poslovali.
KOT ZANIMIVOST – globalno najbolj priljubljen vtičnik za spletno prodajo, WooCommerce, so samo v letu 2022 posodobili 29-krat (pa je to en največjih vtičnikov; koliko posodobitev so imeli šele kakšni manjši, ki se v bistvu prilagajajo večjim).
Torej, ko našim naročnikom omenimo redno vzdrževanje spletne strani ali spletne trgovine, to pomeni seznam opravil znotraj CMS-ja (Content Management System). Eden izmed teh sistemov je tudi platforma WordPress.
Opravila rednega vzdrževanja spletne strani
– Najprej izdelajte varnostno kopijo, da shranite delujočo verzijo spletne strani, h kateri se lahko vrnete v primeru kakršnih koli težav. Priporočamo še branje zapisa Varna gesla in kibernetska varnost.
– Posodobite CMS sistem (v večini naših primerov je to WordPress sistem), teme in vtičnike (že pripravljeni programi, ki nadgradijo spletno stran za konkretno funkcionalnost), in to pazljivo, saj se lahko med sabo funkcionalno izključujejo in lahko pride do napačnih prikazov vsebine.
– Po posodobitvi tem in vtičnikov preverite, če so vse funkcionalnosti in izgled spletne strani ustrezni. Bodite posebej pozorni na ustrezno prilagajanje mobilnim napravam.
– Preverite pojavna okna in kontaktne obrazce, če se povpraševanja ali nakupi pravilno izvedejo.
– Preverite, da spletna stran nima nedelujočih povezav (404 napake). V primeru, da nekatere povezave brišete s strani, te povezave preusmerite na drugo obstoječo povezavo.
– Preverite, da na vaši strani ni povezav do zunanjih strani, ki ne obstajajo (več).
– Testirajte hitrost, kako hitro se spletna stran naloži uporabniku. V kolikor se nalaga več kot 3 sekunde, je potrebna optimizacija.
– Preverite varnostne zapise (loge) za potencialnimi napakami, ki jih je potrebno odpraviti.
– Spremljajte statistiko uporabe spletne strani. Če opazite nenadne spremembe, ki niso posledica marketinških aktivnosti, je potrebno preveriti, če so vzrok tehnične težave.
– Preglejte vsebino, slike in meta podatke na strani ter jih posodobite na aktualne.
– Redno objavljajte nove vsebine – SEO članke (npr. blog, nasveti, reference), da je stran dinamična in osvežena za uporabnike in SEO promet.
Še nekaj zanimivosti glede vzdrževanja spletne strani
Ste vedeli, da kar 77% obiskovalcev (potencialnih strank) ne bi nikoli več obiskalo spletne strani, če bi se tekom iskanja na strani prikazalo obvestilo “Napaka 404”?
Poleg tega seveda, da 47% uporabnikov pričakuje, da se bo spletna stran naložila v manj kot 2 sekundah. Zato ne eksperimentirajte s prvim vtisom vaših potencialnih strank in bodite na varni strani z rednim vzdrževanjem spletne strani. Če tega en boste vzeli resno, lahko to vpliva tudi na vašo (spletno) prodajo.
Ker z ekipo vedno poudarjamo pomen SEO za vašo spletno stran – na kratko tudi nekaj o tem. Brskalnik Google analizira vašo spletno stran s pomočjo lastnih botov, ki Googlu sporočajo informacije o vaši spletni strani. Google bo tako analiziral optimizacijo ključnih besed na spletni strani, strukturo vsebine in tudi nepravilnosti. Sem spadajo neustrezne preusmeritve, podvojene strani in strani z napakami. Zaradi tega se bo vaša SEO razvrstitev v brskalniku močno poslabšala.
O tem zakaj sploh toliko omenjamo izreden pomen SEO optimizacije pa več v zapisu TUKAJ.
V Starkmat skrbimo za kakovostno redno vzdrževanje spletne strani za kar 80% naših naročnikov. Velikokrat se kdo opogumi, da bo za to skrbel sam, a redno in kakovostno strokovno optimiziranje terja kar nekaj časa, znanja in izkušenj.
Imamo tudi nekaj tovrstnih primerov, ko so nas naročniki našli prek spleta ali priporočila in zdaj skrbimo za njihovo redno vzdrževanje spletne strani ali spletne trgovine, kljub temu, da mogoče nismo mi postavili njihovega spletnega mesta.
Smo zanesljiv partner tudi na področju vzdrževanja spletnih strani in spletnih trgovin.
Bi želeli nasvet, usmeritve ali pomoč? Pišite nam na info@starkmat.si
–