Potrebnih je le 50 milisekund za prvi vtis o vaši spletni strani
Prvi vtis o vaši spletni strani se pri potencialni stranki, ki jo obišče, zgodi zelo hitro. Na platformi za objavljanje raziskav Tandfonline najdemo študijo o tem, da le 50 milisekund potrebuje obiskovalec vaše spletne strani, da si ustvari mnenje o vas – podjetju, blagovni znamki, storitvah ali izdelkih. Predstavljamo 5 temeljev, ki so ključni za dober prvi vtis in vplivajo na nadaljnje kupčeve akcije na spletni strani.
Varnost
Vaše spletno mesto še vedno uporablja starejši protokol za prenos podatkov HTTP namesto novejšega in varnejšega HTTPS? Potem bo lahko vsakdo, ki bo poskušal obiskati vaše spletno mesto z brskalnikom Google Chrome, v naslovni vrstici URL videl rdeče opozorilo »Ni varno«. To tako potencialnim obiskovalcem spletnega mesta sporoča, da vaše spletno mesto nima dodatnega sloja šifriranja, ki ščiti njihove osebne podatke pred krajo ali zlorabo. Več pa v našem zapisu Je vaša spletna stran varna?
V obširni študiji je 64 % uporabnikov dejalo, da bi “takoj” zapustili spletno mesto, če bi videli opozorilo Not Secure. Da ne bi prestrašili strank in, kar je še pomembneje, da bi zagotovili, da bodo vse informacije, ki jih uporabniki vnesejo na vaše spletno mesto, ostale varne, nadgradite povezavo spletnega mesta na HTTPS.
Hitrost
Ste vedeli, da je Google ugotovil, da 53 % uporabnikov zapusti spletno stran, ki se nalaga več kot 3 sekunde? Če se vaše spletno mesto nalaga predolgo, boste lahko izgubili promet na spletnem mestu in posledično se bo to poznalo tudi na prodaji. Več o tem kako lahko preverite hitrost vaše spletne strani in nasvetih za optimizacijo hitrosti pa v naslednjem zapisu. Kakšen prvi vtis pusti vaša spletna stran pri potencialni stranki, ki obišče vašo stran?
Odzivnost
Če vaše spletno mesto ni odzivno oziroma mobilno optimizirano bodo obiskovalci verjetno imeli slabo izkušnjo z uporabo vaše spletne strani. Večja je tudi verjetnost, da jo bodo zelo hitro zapustili s slabim prvim vtisom.
Ne samo, da slaba uporabniška izkušnja in slabo mobilno optimizirana spletna stran odganja vaše potencialne kupce, tudi Google hitro opazi ta manjko. Tako lahko vašo spletno stran prestavi nižje v iskalnik in ljudje, ki iščejo vašo storitev, vas ne bodo našli. Lahko pa najdejo vašo konkurenco, ki je poskrbela za dobro uporabniško izkušnjo, tega pa ne želite, kaj?
Torej, ne samo, da pomanjkanje odzivnega dizajna odganja obiskovalce, lahko tudi zniža vašo pozicijo v rezultatih iskanja, saj je odzivni dizajn Googlova priporočena vrsta spletnega oblikovanja.
Dizajn
Glede na študijo podjetja Adobe – kar 38 % obiskovalcev vašega spletnega mesta zapusti le-to, če opazi neprivlačno oblikovano stran.
Ne le osnovna uporabniška izkušnja, tudi barvne kombinacije in na splošno dizajn spletne strani vpliva na to odločitev. Vpliva tudi na vzpostavljanje zaupanja.
Spletne strani s kričečimi barvnimi kombinacijami, slabo čitljivostjo in neenotnim dizajnom pač ne delujejo, tudi, če ponudite odličen popust. Uporabna priporočila lahko najdete v zapisu Spletne strani, ki prodajajo.
Vsebina
Kakovostna vsebina na spletni strani je eden najpomembnejših načinov za vzpostavitev verodostojnosti. A za prvi vtis je najpomembnejša tista vsebina, ki se pojavi na pristajalni strani oziroma na prvi predstavitveni strani (home page). Zakaj je vsebina še vedno kraljica pa v zapisu o vsebinskem marketingu.
Za odličen prvi vtis vaše spletne strani poskrbite, da bo sporočilo na vaši »domači strani« jasno in dobro napisano. Obiskovalcem spletne strani mora takoj nuditi informacije, ki jih iščejo – kdo ste in kako lahko rešite njihovo težavo.
Ne pozabite preveriti morebitnih slovničnih napak ali nejasnega besedila.
Vsebina vključuje tudi slike, zato izberite fotografije ali druge vizualne elemente, ki so visokokakovostni, privlačni in vzbudijo čustveni odziv, ki krepi blagovno znamko.