Pri nas ustvarjamo spletne strani, ki prodajajo
Le kdo si ne želi prejeti takšnega povpraševanja: “Pozdravljeni. Iskali smo rešitev za problem s katerim se soočamo v naši delavnici in takoj odkrili vašo spletno stran, kjer smo v predstavitvi enega izmed vaših referenčnih projektov, opazili, da ponujate ravno to kar iščemo mi. Prav tako smo na strani našli tudi vse informacije, ki so nas zanimale, zato smo se odločili za sestanek pri vas, saj bi želeli z vami dolgoročno sodelovati.” – To ni izmišljeno povpraševanje, ampak gre dejansko za povpraševanje, ki ga je prejela ena izmed naših strank iz področja strojegradnje. Sestanek je uspel in ravno v tem obdobju zdaj so zaključili posel v vrednosti 40.000€.
Tokrat smo se odločili, da predstavimo tistih 5 glavnih temeljev, ki botrujejo temu, da vaša spletna stran dejansko prodaja. Da se investicija, ki ste jo vložili, da vam nekdo izdela spletno stran, povrne že v prvih mesecih.
Ker že nekaj časa prejemamo pozitivne povratne informacije naših strank o tem, koliko naročil prejemajo zaradi funkcionalne spletne strani – smo se odločili, da vam zaupamo, kje se skriva “čarovnija”. Spletna trgovina ima še nekaj dodatnih temeljev, tokrat se bomo osredotočili le na spletne strani in ne trgovine. O slednjih lahko najdete več informacij TUKAJ.
Pa seveda mobilna optimizacija! Včasih se hecamo, da v resnici vedno delamo 2 ločeni strani. Namreč mobilna optimizacija postavljene spletne strani, zahteva zdaj že toliko prilagajanj, da velikokrat vzame skoraj isto časa kot sama postavitev desktop strani. Ampak je nujno in ena glavnih prioritet postavljanja vašega posla na splet.
5 SKUPNIH TOČK SPLETNIH STRANI, KI PRODAJAJO
Zdaj pa na tiste glavne temelje za odlično uporabniško izkušnjo.
Predstavljamo 5 glavnih temeljev, da bo vaša stran prodajala:
1. KDO SPLOH JE VAŠ KUPEC
Dobro poznavanje ciljne skupine, ki jo bo stran nagovarjala oz. vaših obstoječih kupcev oz. profilov kupcev, ki bi jih želeli intenzivneje nagovarjati. Zakaj je to pomembno? Ker potem razumemo kakšne informacije iščejo, kakšna vprašanja si postavljajo, kakšen tip strani jim je blizu in kateri je tisti prodajni sprožilec, da se bo odločil za nakup.
Oblikovalsko minimalistične strani si lahko privoščijo znamke, ki so že ustaljene na trgu ali pa so namenjene le predstavitveni vlogi konkretnim b2b strankam. Če se ne vidite v teh dveh kategorijah, predlagam, da zapišete vsaj 10 pogostih vprašanj, ki vam jih postavljajo vaše stranke in odgovorite na ta vprašanja. Ti FAQ so tako vsebinski okvir, ki bo oblikoval komunikacijo vaše strani z vašimi potencialnimi kupci.
2. PRILAGOJENA KOMUNIKACIJA IN VSEBINSKA PREGLEDNOST
Določili ste vašo ciljno skupino, vaše potencialne kupce ali tiste, za katere želite, da postanejo vaši kupci. To pomeni, da če ste na primer do sedaj prodajali večinoma klimatske naprave fizičnim strankam, bi želeli pa zdaj povečati prodajo teh naprav podjetjem.
Če prodajate pivo, so to gostinci, večji festivali, mednarodni distributerji ipd. Še vedno pa ta ciljna skupina zajema posameznike, ki spadajo v različne komunikacijske tipe. Mu več pomeni zgovorna fotografija, hitri dostop do kratkih in jedrnatih odgovorov na pogosta vprašanja, ali pa želi več podrobne vsebine, da si lahko ustvari podrobnejšo predstavo o produktu in začuti zaupanje v znamko.
Zato je izredno pomembno, da spletno stran tvorijo vsebinski elementi, ki bodo zadostili večini komunikacijskih tipom vaših strank. Kako izgleda to v praksi?
☑ Poleg vrhunske fotografije je spodaj še kratek opis kaj se dogaja na fotografiji in kaj je tisto, kar mogoče ni razvidno iz fotografije.
☑ Pozivi k nakupnim dejanjem v različnih oblikah in na različnih lokacijah na strani. Pa tudi z različnimi besedami ali besednimi zvezami: “Zanima me več”, “Kupi tukaj”, “Poglej ponudbo” ipd. En poziv (CTA) je lahko že na začetku, drugi na sredini, tretji na koncu. Ne smete si namreč dovoliti, da bi v trenutku, ko se v kupcu sproži sprožilec za nakup, potem ta nekaj sekund išče tisti ”gumb”, ki ga bo pripeljal do točke nakupa produkta. Statistika je kruta tudi pri časovnih odločitvah kupcev na spletnih straneh, saj čedalje hitreje kliknejo “X” na vaši strani, če porabijo preveč časa za takšne “malenkosti”.
☑ Imate katalog v digitalni obliki? Umestite ga na stran.
☑ Hitri meni (gumb) do “tehničnih specifikacij” ali do “”podrobneje o produktu”.
☑ Podroben opis na koncu strani, kjer v resnici zapišete to kar bi sicer v živo razlagali vaši potencialni stranki, če bi jo srečali v trgovini. Prodajni pitch naj bo oblikovan čim bolj doživeto in z besedami, ki jih bo bralec razumel. Ne smete si dovoliti nejasnih stavkov.
☑ Kje je kontakt? Še vedno se prepogosto dogaja, da vaš kupec ne najde kontakta. Ali je skrit v kateri izmed podstrani, je napisan preveč na drobno ipd. Kontakt naj bo vedno v desnem zgornjem kotu vaše strani. Naj bo napisana klikabilna telefonska številka in elektronski naslov. Poleg tega naj bo umeščena tudi podstran “KONTAKT” v zavihke. Vse za to, da bi obiskovalec vaše strani res karseda najhitreje našel informacije, ki ga zanimajo.
3. JASNA NAVODILA IN CTA
Jasna navodila in zadostno število gumbov za poziv k dejanju CTA (Call-To-Action) se navezuje že na to, o čemer smo pisali nekaj vrstic višje. Uporabite več tovrstnih gumbov za preusmeritev, a naj se ta odpre v novem pojavnem okencu. Če “povozi” obstoječo stran (zavihek), potem se lahko zgodi, da obiskovalec ne prišel več nazaj na primarno stran, ki jo je odprl.
Dodajte različne tovrstne gumbe: “FAQ”, “Prelistajte katalog”, “Želite ponudbo”, “Kupi zdaj”, “Naroči se na e-novice”, “Spoznajte našo zgodbo” ipd. A tanka je meja, ko lahko postane preveč.
Če je obiskovalec, obkrožen z nešteto pozivi, se lahko počuti zmedeno, zato stran zapusti. Umestitev in število teh gumbov mora biti smiselna in premišljena. Za prodajno spletno stran je tako pomembna jasna in pregledna struktura. Izogibajte se nepotrebnim “utripajočim” in kičastim pozivom k akciji. Naj bo to tudi premišljeno oblikovano.
4. SEO – OPTIMIZACIJA SPLETNE STRANI
Pa spet omenjamo ta SEO in to optimizacijo spletnih strani. Nič vam namreč ne pomaga čudovita spletn stran, če je pa vaša potencialna stranka ne more najti v brskalniku Google. Prav tako vam nič kaj veliko ne pomaga veliko besedila na vaši spletni strani, če ni ustrezno optimizirana na ključne besede in na strukture za katere Google meni, da bolj ustrezajo uporabnikom brskalnika.
Ta pravila pa se vseskozi spreminjajo. Z našo ekipo sledimo aktualnim smernicam in tako lahko pomagamo pripraviti vsebino, ki bo pomagala, da ste v koraku pred konkurenco. Ste vedeli, da Googlovi algoritmi ocenjujejo tudi vašo spletno stran na podlagi vsebine, ki jo imate?
Ne izgubljajte časa s pisanjem vsebine samo zato, ker vam je nekdo rekel, da je pač fajn, če imate veliko vsebine na spletni strani. Naj bo vsak element, ki ga dodajate na spletno mesto, premišljen in tam z nekim razlogom.
5. VIZUALNA PREPRIČLJIVOST STRANI
Zaradi izjemnega dizajna vaše spletne strani vas ne bo nihče našel v Googlu. To je res. Za to poskrbi SEO. A, ko potencialna stranka pride na vašo spletno stran, je zelo pomembno, da na njej tudi ostane. Seveda ni iz trte zvito, da kupujemo večinoma z očmi. Tudi, če ste ponudnik storitev v strojegradnji – pač najprej prepričajo kakovostne fotografije vaših referenčnih projektov, zato jih ne skrivajte, ampak se s kakšnim pohvalite že na prvi strani.
Ne pozabite tudi na rdečo nit dizajna strani. Na usklajeno barvno shemo, na berljiv tip pisave. Naj bo na “umirjeni” podlagi, s kontrastni poudarki na gumbih, ki vodijo k akciji. Celotna vizualna podoba spletne strani naj bo v skladu z vašim CGP (celostno grafično podobo). Temu naj sledijo tudi katalogi v fizični obliki, morebiten fizični prodajni prostor. Skratka, obiskovalec se mora počutiti domače.
Če le en izmed izpostavljenih temeljev “ne štima”, začne v naši podzavesti goreti alarm, da nekaj ni vredu na strani in obiskovalec nenadoma izgubi zaupanje ali pa interes za nakup.
Pa smo se lahko še tako potrudili s čudovitimi fotografijami pa izjemnim besedilom. Psihološki sprožilci lahko vplivajo tako pozitivno kot negativno. Zato ni vseeno, kako oblikujete spletno stran. S premišljeno postavitvijo elementov lahko stranko motivirate, vplivate nanjo in jo prepričate v nakup, vse seveda z upoštevanjem etičnih načel – kar močno zagovarjamo v naši agenciji.
PRIMER: Spletna stran PIVOVARNE VIZIR
“Hi Maja, I saw your website some weeks ago! It is very professionally looking. My compliments to you and your website host. We keep in touch.”
In to ni bil edini tovrsten kompliment. Prav tako so prišla povpraševanja od različnih gostincev, ki so v iskalniku Google iskali novega poslovnega partnerja pri širitvi ponudbe piv in najprej našli ravno njih. Ko so prišli na podstran “Za gostince” pa jih je prepričala še jasnost strani, izpostavljene informacije in izgled, ki je kazal na vrednost zaupanja.
Svoje pa je naredil tudi premišljeno zastavljen SEO zapis (“Blog”, kjer smo nagovarjali ravno gostince in iskreno izpostavili zakaj se splača imeti v svoji ponudbi tudi kraft piva.)
Izjemno smo hvaležni za zaupanje in takšne odlične odzive že samo 4 mesece po lansiranju strani na svetovni splet: >>> https://vizir.si/
Želite, da vam pomagamo pri definiranju namena vaše spletne strani in postavitvi spletne strani, ki bo prodajala? Pišite nam na info@starkmat.si in se dogovorimo za sestanek.