Lokalni marketing malih podjetij se začne z dobrim poznavanjem lokalnega okolja. Ne glede na to, ali ste majhno podjetje v družinski lasti ali samostojni podjetnik, je lahko trženje izdelkov in storitev precej zahtevno, še posebej, če imate močno konkurenco.
Tukaj je 5 najpogostejših izzivov, s katerimi se soočajo lastniki malih podjetij pri lokalnem trženju.
- POMANJKANJE BAZE KONTAKTOV
Eden največjih izzivov za mala podjetja je iskanje novih, ustreznih potencialnih strank. Ker vse več ljudi raziskuje na spletu, preden se odloči za nakup, bi se morale kampanje za pridobivanje kontaktov potencialnih strank veliko bolj osredotočiti na dejavnosti digitalnega trženja. Pridobivanje kontaktov potencialnih strank je mogoče doseči s strategijami vhodnega trženja z uporabo vsebinskega trženja na platformah družabnih omrežij, e-mail marketinga ali s plačanim oglaševanjem na Googlu in kanalih družabnih omrežij.
Imate bazo kontaktov pa je ne koristite? Potem boste koristne namige našli v tem zapisu: Kako se lotiti obveščanja svoje baze kontaktov?
- SLABA VIDNOST BLAGOVNE ZNAMKE
Če vaše podjetje še nima spletne strani ali prisotnosti na družabnih omrežjih, je čas, da ukrepate. Vedno več ljudi razpravlja o blagovnih znamkah in kupuje izdelke prek družabnih omrežij, posledično bodo podjetja, ki ostanejo zunaj teh platform, izgubila nove stranke. Ste se kdaj vprašali kako vas vidijo ostali?
- POMANJKANJE MARKETINŠKEGA ZNANJA
Mnoga mala podjetja morda nimajo posebnega strokovnjaka za trženje, ki bi se ukvarjal z njihovimi vsakodnevnimi trženjskimi dejavnostmi. Če je temu tako, je dobro, da za opravljanje dela najamete strokovnjaka za trženje ali agencijo. Razmislite lahko tudi o usposabljanju svoje interne ekipe.
- POMANJKANJE ČASA
Včasih so lastniki malih podjetij preveč zaposleni z vodenjem svojega podjetja, nimajo dovolj časa, ki bi ga porabili za marketinške dejavnosti za svojo blagovno znamko. Avtomatizacija trženja lahko pomaga prihraniti veliko časa malim podjetjem, še posebej, če nimate na voljo posebne marketinške ekipe.
- POMANJKANJE ZADOSTNEGA BUDGETA ZA OGLAŠEVANJE
… zlasti v primeru malih podjetij. Digitalni marketing danes omogoča jasen uvid v analitiko – tako vedno veste kakšno je razmerje med vloženim budgetom in dobičkom. Na voljo je veliko žepu prijaznih marketinških možnosti. Razmislite lahko tudi o vplivnem marketingu (t.i. “Influencer marketing”). Razširitev odnosa z vplivnežem, ki mu sledi vaša ciljna stranka, lahko resnično razširi vaš doseg in prihrani budget. Sodelujte z mikro-vplivniki, ki lahko pogosto dosežejo bolj nišno ciljno skupino za nižje stroške.
Kaj pravzaprav preprečuje, da bi oglaševanje vašega posla prestavili v višjo hitrost? Ne glede na to, ali gre za pomanjkanje kontaktov potencialnih strank, znanja, časa, prepoznavnosti ali denarja, obstajajo rešitve za vse. Ne dovolite, da vas izzivi omejujejo. Pri tem vam lahko pomaga tudi naša ekipa. Pišite nam na >>> info@starkmat.si.