Soulstoryline X Starkmat: INTUICIJA, MARKETING IN INTUITIVNO VODENJE
Rubrika: Morte jih spoznat!*
H2H: Manica X Mateja
Z Manico naju je povezalo zanimanje do nezavednega dela naših odločitev, šele potem sva začeli sodelovati tudi poslovno. Intuicija je po mojem mnenju ena najbolj prežvečenih in hkrati popolnoma ne-razum-ljenih področij. Podcenjenih.
Kako lahko izumljamo toliko tople vode okoli nečesa, kar je tako prvinsko?
Manica pa z njo dela tako spoštljivo, previdno in prenaša izkustveno intuitivno znanje naprej skozi prakso. Prilagojeno za vsakega človeka, podjetnico, podjetnika.
Bivša digitalna marketingerica, ekonomistka – zdaj pomaga odkrivati resnični jaz za osebni in poslovni preboj. In če ne bi videla na lastne oči – ne bi verjela. Hvaležna sem za izkazano zaupanje, da ji lahko v Starkmat pomagamo korak za korakom graditi spletno prezenco Šole intuitivnega vodenja – PROJEKT.
Zakaj je intuicija glavno orodje uspešnih zgodb?
Ko sem letos predavala na podjetniški šoli Go4Ideja (v organizaciji Podjetniškega inkubatorja Bela krajina) na temo razvoja (osebne) blagovne znamke in razvoja poslovnih modelov, sem imela ves čas v mislih to kar opozarja Manica.
Težko avtentično gradiš poslovno zgodbo, če ne veš kdo si. V smislu – katere vrednote te “poganjajo”, kaj zares “obvladaš” in s kakšnimi nameni ustvarjaš poslovno zgodbo? Ker, ko to veš – je vse tako zelo enostavno. Tako pa se cel čas ciklaš, a bi to objavil ali raje to? A se naj tega lotim tako ali raje tako? Da, tudi to je intuicija. In kot bi rekla Manica:
“97% tvojih re-akcij narediš nezavedno. Tvoj živalski instinkt v afektu ali tvoj počasni odločevalski človeški preforalni možganski reženj črpata iz programeskega paketa, ki se imenuje tvoja podzavest. 80% komunikacije, ki jo oddajaš je neverbalne. Meniš, da na stopnji samozavednja danes med mlajšimi generacijami lahko tvoja blagovna znamka preživi “facial makeover”? Jaz stavim na avtentičnost in gradim od tam.”
Skratka. Z orodji, ki jih ima Manica v žepu – je to zelo učinkovito. To je tudi razlog, da del mentorske ure zdaj namenjam tudi tej temi v sodelovanju z Manico.
Manica, Soulstoryline, Intuicija in vodenje prihodnosti
MANICA ČELOFIGA je kreatorka SOULSTORYLINE HUB zgodbe in ŠOLE INTUITIVNEGA VODENJA.
Je intuitivna poslovna trenerka z diplomo ekonomskih ved s področja financ in managementa. Usposobljena na inštitutu Intuition Wisdom Institute, združuje najboljše iz obeh svetov. Združevanje običajnih strategij z metafizičnimi informacijami je postala njena super veščina. Z njo opolnomoči podjetja, njihove lastnike in menedžerje, da ta postanejo bolj pristna in trajnostna. Del njenega poslanstva je osredotočanje na duševne vidike poslovnega sveta. Njen namen je razkrivati in povezovati zgodbo duše podjetij in (njihovih) vodij.
Ne samo – Morte jih spoznat, ampak tudi – Lahko se od njih še kaj naučimo
Vesela sem, da se je Manica odvzala mojemu povabilu k ustvarjanju tega zapisa. Že nekaj časa nazaj, a kot pravi tudi sama – nič ne gre na silo. Že pri prvem vprašanju se je začelo s stavkom “tema za celo predavanje” – kar že nakazuje na obširnejši zapis na to temo – v kratkem. : )
Intuitivni marketing vs intuicija v marketingu?
Največji bullshit o intuiciji?
Kakšno napačno predstavo imajo ljudje o intuiciji?
Če bi imela to možnost - kaj bi sporočila 20-letni Manici?
Katero veščino si razvila od izobrazbe naprej, ki je bila najbolj koristna v tvoji karieri?
Kdaj uspeš kot podjetnica / podjetnik?
S katerim priljubljenim podjetniškim nasvetom se NE strinjaš?
Če bi lahko prvič podjetniku ponudili le en nasvet, kateri bi bil?
Če bi se lahko ozrla nazaj, kaj bi želela razumeti o podjetništvu, preden si sploh začela?
Pred kratkim si (skupaj z Leo Omersa) enega od stebrov Šole intuitivnega vodenja 2024 vodila v Beli krajini - Semiču. Kaj te je pritegnilo in kako čutiš Belokranjke in Belokranjce?
Zakaj Starkmat? 🙂
Manica, hvala za tvoje iskrene odgovore in usmeritve.
.
.
.
* Morte jih spoznat: Rubrika je plod navdušenja nad kreatorji podjetniških zgodb, s katerimi sodelujemo že nekaj časa. Večini smo pomagali pri oblikovanju in postavitvi spletnih strani/trgovin, drugim pri marketinških dejavnostih. Pri vseh pa je ključno to, da smo se v trenutku posinhronizirali in, saj veste, posel smo ljudje (H2H). In bolj kot spoznavam vse te podjetniške zgodbe, bolj sem navdušena. Za vsemi temi podjetniškimi zgodbami pa stojijo ljudje. Tako izjemni, tako pozitivno nori v svojem poslanstvu. Pa naj gre za urejanje vrtov ali treninga intuicije. Dajmo se tudi kaj naučiti od njih. Jaz se vedno.
** H2H: H2H (Human-to-Human) marketing ali prodaja človek-človeku se nanaša na dejstvo, da je vsaka marketinška interakcija, med podjetji in kupci ali med podjetji in drugimi podjetji, interakcija med ljudmi. Gre za razvoj tradicionalnih prodajnih modelov B2C in B2B. Zdaj je bolj kot kdajkoli prej uvedba tega »človeškega« elementa lahko velika razlika za podjetja v prenatrpanem in pogosto neosebnem spletnem prostoru. Humanizacija v prodaji gradi zaupanje. Preverjeno.