Japonska metoda IKIGAI vam lahko olajša začetek gradnje osebne znamke
Na naslovni fotografiji je zapisana beseda “pozdravljeni” v japonskem jeziku. Na belokranjski podjetniški šoli sem tako začela predavanje, saj je super primer kako nas včasih naše (potencialne) stranke (ne) razumejo.
Preveč se zapletamo, ker ne poznamo bistva.
ZAKAJ sploh delamo kar delamo in kdo smo.
Ko smo obravnavali grajenje osebne blagovne znamke pa je metoda IKIGAI lahko odlično orodje kako lahko določimo svoje poslanstvo. Svoj ZAKAJ.
Kako lahko s pomočjo japonske metode ikigai določimo svoje poslanstvo in iz tega izpeljemo grajenje svoje osebne blagovne znamke?
Japonska metoda ikigai je filozofija poudarja pomen odkrivanja svojega življenjskega poslanstva, s čimer lahko dosežemo trajno zadovoljstvo in smisel v življenju. Izraz “ikigai” izhaja iz japonskih besed “iki”, kar pomeni življenje, in “gai”, kar pomeni vrednost ali cilj. Ta koncept združuje elemente strasti, poslanstva, poklica in vpliva ter nas usmerja k temu, da najdemo harmonijo med temi štirimi področji.
Prvi korak pri določanju svojega ikigaija je raziskovanje lastnih strasti in talentov. Ko razumete, kaj vas osrečuje in izpolnjuje, lahko to uporabite kot osnovo za določanje svojega poslanstva.
Kaj vas resnično navdihuje?
Kaj vas motivira?
Naslednji korak je razmisliti o tem, kako lahko vaše strasti in talente uporabite za izboljšanje sveta okoli sebe. To je vaša priložnost, da najdete svoj poklicni klic.
Kako lahko svoje sposobnosti in interese združite v nekaj, kar je koristno za druge?
Tisto, ko se odločiš, da boš pa zdaj malo bolj profesionalno gradil svojo osebno znamko, ampak se ne bi rad čisto zares izpostavil. 🙂 Popolnoma razumem, ker sem bila tudi sama takšnega mnenja. Našla sem svojo pot kako lahko dovolj kakovostno gradim svojo osebnostno znamko na Linkedinu in še vedno ohranjam večji del svojega zasebnega življenja. Za vaša vprašanja sem na voljo na mateja@starkmat.si
Osebno znamko gradite na temeljih vašega IKIGAIja
To enostavno pomeni, da morate jasno komunicirati svoje vrednote, strasti in spretnosti ter kako jih uporabljate za izpolnitev svojega poslanstva. Več o osebni blagovni znamki pa TUKAJ.
Razvijanje osebne blagovne znamke se začne s samopoznavanjem in razumevanjem lastnih vrednot, ciljev in edinstvenih lastnosti. Nato sledi izgradnja dosledne in avtentične prisotnosti na različnih platformah, kot so družbena omrežja, blogi in dogodki. Pomembno je graditi kredibilnost in zaupanje v svoji strokovnosti ter sodelovati s sledilci preko izobraževalnih vsebin, povezovanja in ustvarjanja vrednosti. Redno evalvirajte svoj napredek, prilagajajte svojo strategijo in širite svoj vpliv, da dosežete svoje osebne in poslovne cilje. Osebna blagovna znamka je dinamičen proces, ki se nenehno razvija in prilagaja, zato je ključno ostati odprt za učenje in rast.
Za več informacij in konkretnih usmeritev pa mi lahko pišete na mateja@starkmat.si.