15 PRIPOROČIL ZA PRIPRAVO VSEBINE NA PODSTRANI "O NAS"
V poplavi spletnih strani, je ena podstran tista, ki lahko naredi veliko razliko – podstran „O nas“, “Ekipa”, “O podjetju”… Gre za tisti del spletne strani, ki ga pogosto podcenimo, a je pravzaprav ena najbolj obiskanih podstrani na spletni strani. O tem sem že pisala v zapisu Zakaj je podstran “O NAS” tako zelo pomembna?
Vse pogosteje opažam, da obiskovalci – pa naj gre za potencialne kupce, poslovne partnerje ali celo bodoče zaposlene – najprej kliknejo prav na ta del. Zakaj? Ker želijo vedeti, s kom imajo opravka. In čeprav bi si marsikdo mislil, da se uspešna spletna prisotnost gradi izključno na produktih, hitrih nakupih in popustih, je realnost drugačna: ljudje kupujemo od ljudi. B2B je v bistvu že v svoji osnovi H2H (Human to Human). In verjamemo tistim, ki se nam zdijo pristni in vredni zaupanja.
Ta „mehki“ del postaja srce spletne strani – kraj, kjer ne prodajamo neposredno, temveč gradimo odnos. Je pa hkrati tudi del, kjer imajo naročniki največ skrbi. Ne vedo kje bi začeli, kaj bi izpostavili in jim je po domače “muka to spisati” in pogosto potem slišimo vprašanje: “Kaj čmo pa sploh povedat o nas?” Navadno to skrb izrazijo podjetniki, ki imajo družinsko podjetje že 40 let. 😉
Ker res vidim, kakšna “muka” je ta del ustvarjanja vsebine pri postavitvi spletne strani, sem se odločila, da to kar razlagam na sestankih, delim tudi z vami. Odločila sem se za 15 priporočil (usmeritev), ki se v praksi znova in znova izkažejo kot ključni elementi dobre predstavitve. Seveda ni potrebno vsega vključiti. če boste vključili že ⅓ usmeritev bo to super.
15 kratkih priporočil za pripravo vsebine na podstrani “O nas”, “Ekipa”, “O podjetju”… ⬇︎
1. Povejte jasno, kdo ste in kaj delate.
>> Brez dolgovezenja, hitri poslovni “pitch” z osebno noto.
2. Delite svojo zgodbo, svoj ZAKAJ.
>> Kaj je botrovalo nastanku podjetja? Katera ideja ali sanje so vas vodile?
3. Poudarite vrednote in poslanstvo.
>> Naj se čuti, kaj vas vodi in v kaj verjamete – to gradi zaupanje. Brez floskul.
4. Kaj vas ločuje od drugih?
>> Ne ponavljajte se: “kakovost in zanesljivost” – temveč konkretno: v čem ste res drugačni?
5. Pokažite ekipo, srce vaše zgodbe.
>> Ljudje zaupajo obrazom – fotografije, imena, funkcije, mogoče celo nekaj osebnega.
6. Izpostavite strokovnost in izkušnje.
>> Ne pozabite omeniti certifikatov, nagrad ali dolgoletnih sodelovanj.
7. Prikažite ključne časovne mejnike.
>> Prelomnice, nagrade, rast – pokažite, da ste na poti in rastete.
8. Vključujte tudi trajnost ali lokalnost.
>> Ljudje cenijo podjetja, ki vračajo skupnosti ali delajo v dobro narave.
9. Dodajte osebni citat.
>> En stavek ustanovitelja ali vodje pove več kot cel odstavek fraz. Preverjeno.
10. Fotografije in zgodbe iz zakulisja.
>> Realne fotografije prostorov, procesa, delovnega dne – ljudje želijo začutiti utrip.
11. Mnenje stranke.
>> Kratka izjava zadovoljnega naročnika, ki poudarja vaše vrednote.
12. Uporabite prijazen ton in pišite v 1. osebi množine.
>> Govorite v prvi osebi, pišite, kot bi se pogovarjali v živo.
13. Pišite, kot govorite.
>> Pozabite na birokratski jezik. Naj obiskovalec začuti, da za besedilom stojite vi.
14. Navdušite tudi bodoče sodelavce.
>> Pokažite, kakšna je vaša kultura – “O nas” pritegne tudi tiste, ki bi radi pri vas delali.
15. Poziv k dejanju in AKCIJA.
>> Zaključek naj vodi obiskovalca: kontakt, prijava na e-novice, povabilo k ogledu storitev.
In še nekaj: ta stran naj ne bo poligon za olepšave. Bodite raje resnični kot popolni. Ljudje berejo med vrsticami in vse, kar zveni preveč generično, hitro izzveni kot prazna lupina. Prav zato danes vedno pogosteje sodelujemo z naročniki pri tem, da zgodbo najprej odkrijemo – šele nato jo napišemo.
Dobra podstran „O nas“ ne potrebuje 1.000 besed. Potrebuje pa tistih nekaj pravih. Takih, ki zadenejo bistvo, nagovorijo bralca in pustijo vtis. In če vam ob branju zaigra srce, ste na pravi poti.
Ker „O nas“ ni o vas. Je o tem, zakaj bi obiskovalec z vami želel sodelovati.
Imate vprašanja zame?
Pišite na mateja@starkmat.si ali prek kontaktnega obrazca tukaj in z veseljem odgovorim.