ZAKAJ JE PODSTRAN "O NAS" TAKO ZELO POMEMBNA?
Ko pripravljamo arhitekturo spletne strani in pridemo do vsebinskega sklopa z naslovom “O nas”, večini podjetnikov pade mrak na oči. Bom kar po domače napisala, ker res tako tudi izgleda.
Pred kratkim sem bila na sestanku v enem izmed večjih dolenjskih podjetij. Tema pogovora? Sodelovanje pri prenovi B2B spletne strani in oblikovanju promocijskega materiala. Sestanek je bil super konstruktiven – res smo dobro razdelali njihove največje izzive pri komunikaciji s potencialnimi strankami in se dotaknili tudi vsebinske razdelitve strani.
Vse jasno, dokler ne pridemo do zavihka “O nas”
Trenutno sicer že imajo zavihek “O podjetju”, a tam “visijo” štirje stavki. Štirje stavki o podjetju z več desetletno zgodovino in vodilnim mestom v Sloveniji v svoji panogi! Namenoma sem napisala, da “visijo”, ker res izgleda, kot da jih je nekdo tja postavil s tonom “Joj, če že moramo nekaj napisati …”.
Seveda omenim, da bi bilo še kako smiselno izpostaviti tradicijo, družinsko podjetje, ključne mejnike, dosežke, morda celo fotografije iz začetkov. Potencialnim kupcem iz tujine to veliko pomeni – poleg konkurenčnih cen in kakovosti na prvem mestu iščejo zanesljivega poslovnega partnerja.
Komercialistka, ki vodi projekt prenove spletne strani, se strinja z mano, a pove, da ne ve več, kako bi prepričala direktorja, da malo bolj izpostavijo zgodovino podjetja. Direktor namreč vedno ponavlja isti stavek: “Ja, kaj čmo pa napisati, saj to itak nikogar ne zanima.”
Klasična zgodba. Ne glede na panogo, ne glede na to, ali je direktor ali direktorica, in ne glede na regijo. V večini primerov nam sicer uspe dobronamerno prepričati odločevalce – še posebej z dejstvi in vpogledom v analitiko.
Katero so torej najbolj obiskane spletne podstrani (zavihki)?
Najbolj obiskane podstrani na spletnih straneh so sicer odvisne od panoge in ciljne publike, vendar statistično gledano (glede na spremljanje analitike pri naših naročnikih in izmenjavi informacij z ostalimi na koferencah) v B2B sektorju in storitvenih podjetjih, lahko vidim vzorec najbolj obiskanih strani.
- ➡︎Domača stran (Home) – Prva “postaja” potencialnih strank, kjer dobijo prvi vtis o podjetju. Prvo mesto si je prislužila, ker to vstopno stran (link do nje) tudi največkrat delimo okoli.
- ➡︎ O nas (About Us) – Ljudje radi preverijo, kdo stoji za podjetjem. Je zelo pomembna za grajenje zaupanja, zato jo velja imeti dobro optimizirano in poskrbeti za premišljen prikaz. Dobro zasnovana stran “O nas” še kako okrepi kredibilnost podjetja in pomaga pri diferenciaciji od konkurence.
- ➡︎ Storitve/Izdelki (Services/Products) – Ena ključnih strani, saj obiskovalci iščejo, kaj ponujate.
- ➡︎ Kontakt (Contact Us) – Pogosto obiskana stran, predvsem pri tistih, ki želijo navezati stik ali poiskati lokacijo.
- ➡︎ Kariera (Careers) – Če podjetje aktivno zaposluje, je ta stran zelo obiskana, še posebej pri večjih in znanih podjetjih. Večinoma izgledajo te podstrani kot oglasne deske, namesto, da bi bile »prodajno orodje« za iskanje novega kadra, predstaviti ugodnosti, mnenja zaposlenih, teamuildinge ipd. Prilagojeno konkretnim generacijam.
- ➡︎ Blog/Novice (Blog/News) – Če je vsebina zanimiva in optimizirana za iskalnike, lahko ta stran pridobi veliko prometa. Predvsem jo vidim kot prednost, ko obiskujete sejme v tujini in za pošiljanje novic poslovnim partnerjem iz tiste države ali potencialnim poslovnim partnerjem.
Mogoče 2 primera pri B2B podjetjih:
BETI Textile Industry – poudarjena časovnica, vizualni bold, bogata zgodovina, stare fotografije, ključne info: https://www.beti.si/en/beti/
CENTERKONTURA – minimalistična časovnica, osnovne info, bolj mejniki družbe in res nekaj izbranih dogodkov na katere so še posebej ponosni: https://www.
Če v vašem primeru res ne želite velikega razkazovanja, predlagam, da vsaj vključimo osnovne mejnike podjetja in morda kakšno fotografijo iz začetkov. Sem mentorica v podjetjih in dobro poznam vse zadržke odločevalcev glede teh zadev, zato se tega lahko lotimo postopoma. Obljubim, da bom besedilo prilagodila tako, da bomo na koncu vsi zadovoljni.
Zakaj je podstran “O nas” ključna za B2B podjetja?
Vsi se strinjamo, da v svetu B2B poslovanja zaupanje igra ključno vlogo pri prodajnih odločitvah in dolgoročnih sodelovanjih. Podstran “O nas” ni le formalnost. Je priložnost, da podjetje izpostavi svojo zgodbo, vrednote, dosežke in strokovno znanje. Potencialni kupci, partnerji in investitorji želijo vedeti, s kom poslujejo. Vas to ne zanima, če obrnemo vloge? Močna zgodba lahko pomeni razliko med tem, ali bo nekdo izbral vas ali konkurenco.
Prav tako ima velik vpliv pri zaposlovanju – kakovostni kadri iščejo delodajalce, s katerimi se lahko poistovetijo. Jasno predstavljene vrednote in kultura podjetja pomagajo pritegniti prave talente. Glede na nove generacije, verjemite – čedalje bolj.
Dobro zasnovana stran “O nas” opazno okrepi kredibilnost, povečuje konverzije in podjetju daje osebnost, ki vzbuja zaupanje – kar je v B2B svetu nepogrešljivo. Posel smo ljudje.
Če ne veste kako bi se lotili nadgradnje vaše podstrani (zavihka) O nas, mi pišite na mateja@starkmat.si
Z veseljem pomagam.