Zaobljube, ki jih stranke cenijo
Novoletne zaobljube. Kar 80% naj bi jih propadlo že do konca januarja. Kako gre pa vam?
V podjetjih bi bilo za novoletne zaobljube bolj prikladno ime letno planiranje. Poleg premetavanja številk in rezultatov ne smemo pozabiti tudi na zasledovanje poslanstva, vrednot podjetja.
Kaj ima s tem marketing? Veliko.
Predstavila bi nekaj poslovnih zaobljub, ki močno vplivajo na ugled podjetja, povzročajo odličen prvi vtis in pripomorejo tudi k višji prodaji in zadovoljstvu zaposlenih. Vaše (potencialne) stranke vas opazujejo in cenijo vaša prizadevanja v smereh, ki so izpostavljena spodaj: po vračanju družbi, spodbujanju razvoja vaše ekipe, krepitvi varnostnega vidika in časovni optimizaciji pri sodelovanju.
ZAVEZA K SPODBUJANJU IZOBRAŽEVALNIH URIC
A ni eden najboljših načinov za rast vašega podjetja vlaganje v kulturo coachinga in učenja, ki spodbuja vsakega člana vaše ekipe, da vlaga v svoj poklicni in osebni razvoj? Kot nedvomno veste, je izgorelost zaposlenih močna sila, ki spodkopava rezultate. Če se vaše podjetje ali organizacija zaveže, da bo v svojih aktivnostih ustvarila učno kulturo in svojim zaposlenim omogočala, da si vzamejo čas za ogled spletnega tečaja ali katere koli dejavnosti, ki pomaga graditi vzporedne kompetence – so rezultati za vaše podjetje lahko osupljivi.
Zelo spodbudna je tudi izmenjava znanj in izkušenj znotraj podjetja, ekipe. Naj vas vaš sodelavec nauči nekaj novega s čimer boste lažje razumeli njegovo delo. Če tesno sodelujeta na skupnih projektih, boste tudi z več razumevanja in optimalnejše prilagodili svoj del, da bo kompatibilnejši z njegovim. Kot mentorji tudi sami rastemo, še posebej bogata pa so medgeneracijska sodelovanja znotraj ekipe.
Ne samo, da bodo vaši zaposleni imeli na voljo več spretnosti, s katerimi bodo lahko izkoristili svoj položaj v vašem podjetju, verjetno bodo bolj produktivni dlje časa. Verjetno bodo tudi dlje časa ostali v vašem podjetju, ker priznavajo, da je izvršna ekipa pripravljena vložiti čas in sredstva v njihov strokovni razvoj.
V tej enačbi ni poražencev, zato ob vstopu v leto 2023 razmislite o tem, kako lahko ustvarite kulturo učenja ali coachinga v svoji organizaciji.
NAČRTUJTE HITRE IN UČINKOVITEJŠE SESTANKE
“Ta sestanek bi lahko bil e-poštno sporočilo,” je nekaj, za kar smo prepričani, da ste že slišali. Enourni sestanki, ki vsebujejo malo vsebine, so vedno bolj odveč, zato bi morali bolj razmišljati o načrtovanju kratkih srečanj zaposlenih, namesto o dolgih, dolgočasnih sestankih.
Sestanki, zlasti v kontekstu sej strateškega načrtovanja za vodstveno ekipo, so nedvomno bistveni – vendar to ne velja nujno za vse člane vaše ekipe. Razmislite, kako lahko izkoristite kratke, prodorne in informativne dogodke, da zagotovite usklajenost ekipe, in upajmo, da boste videli prednosti povečane produktivnosti, ko se boste znebili dolgih, dolgočasnih sestankov.
Zakaj to omenjam v sklopu zaobljub? Ker vpliva tudi na način sodelovanja z vašimi b2b strankami. V mojem primeru bi lahko z naročnikom nove spletne strani na dolgo in široko razpravljala o vsebinah. A ni bolj učinkovitejše delo po fazah s hitrimi in učinkovitimi sestanki? Seveda to en pride čez noč. Sama se predhodno pripravim na sestanek z agendo kaj bova z naročnikom dorekla na sestanku, pregledamo kakšen primer ipd. Ko si časovno omejimo sestanek in to vesta obe strani, se je enostavno držati tega.
POKAŽITE VAŠIM STRANKAM, DA JIH CENITE
Brez njih vas preprosto ne bi bilo, zakaj jim torej ne bi tega dali vedeti? To spoštovanje lahko izrazite bodisi z dobrosrčnim e-poštnim sporočilom. Lahko bi uvedli posebne ponudbe samo za stranke. Tako lahko spodbudite, da pustijo tudi kakšno pozitivno mnenjo na vaših spletnih mestih ali pa vas priporoča naprej.
Podjetja svoje stranke prepogosto jemljejo za samoumevne, zato jim pogosteje sporočite, kako zelo cenite, da so izbrali vaše podjetje, namesto vaših konkurentov.
POSKRBITE ZA KIBERNETSKO VARNOST
To je nekaj, česar žal veliko podjetij še vedno močno podcenjuje. Ne bo se zavedalo pomena, dokler ne bo prepozno. Spletni prevaranti in hekerji vse bolj usmerjajo svoje kriminalne dejavnosti proti malim in srednje velikim organizacijam. To je zato, ker vedo, da so ta podjetja “lahka tarča”, ki jo lahko izkoristijo. Ne glede na donosnost vaše dejavnosti, vaše podjetje hrani izjemno dragocene podatke in vi ste dolžni te podatke varovati.
Čeprav kibernetska varnost trenutno morda ni velik trend, je samo vprašanje časa, kdaj bodo stranke gravitirale samo k podjetjem, ki tveganja kibernetske varnosti jemljejo resno. Tveganja so sicer preprosto previsoka.
NAUČITE SE NEKAJ NOVEGA
Učenje novih veščin ter nadaljnji osebni in poklicni razvoj je bistvenega pomena. V zvezi s tem obstajajo številne prednosti: če ste v službi izgoreli, bo učenje nove veščine ali hobija pomagalo vašim možganom pri soočanju s stresom, povezanim z delom, in vam ponudilo priložnost, da se sprostite. Bistvenega pomena je tudi nadaljevanje strokovnega razvoja z novimi veščinami in sodobnimi taktikami, da zagotovimo, da izpolnjujemo najboljše prakse poslovanja.
Ne glede na razlog ali motivacijo je učenje nečesa novega za ohranjanje vaše produktivnosti, poklicni razvoj in utrjevanje duševne moči v prihodnosti.
VRAČAJTE SVOJI LOKALNI SKUPNOSTI
Verjetno so priporočila znotraj lokalne skupnosti vašemu podjetju pomagala pridobiti več strank ali vsaj izboljšale vaš ugled na trgu kot zanesljivega in zaupanja vrednega podjetja, ki ponuja visoko raven kakovosti svojih izdelkov in storitev. S tem v mislih je vračanje lokalni skupnosti eden najbolj navdihujočih načinov, da pokažete svojo hvaležnost, in tudi ne zahteva nujno velikih sredstev.
Lahko prostovoljno namenite svoj čas ali pa prosite svojo ekipo, naj prostovoljno nameni nekaj svojega časa v zameno za prost dan za pomoč pri lokalnih projektih. Lahko podprete lokalno dobrodelno organizacijo ali športno ekipo, lahko darujete nekaj zalog ali elektronike svojega podjetja tistim v stiski ali pa prispevate denar. Karkoli že je, le poskrbite, da se malo potrudite usmeriti svoje vire v nekaj vrednega v vaši lokalni skupnosti.
Da, to je priložnost, ki jo lahko izkoristite tudi pri marketingu oziroma grajenju ugleda vašega podjetja. Nesebična priložnost za vaše podjetje, da se zahvali enemu od svojih najpomembnejših deležnikov – vašim strankam.
Želite mnenje strokovne ekipe? Pišite nam.
Bi se strateško lotili digitalnega marketinga za vašo storitev ali produkt? Pišite nam na info@starkmat.si in se dogovorimo za sestanek in brezplačno analizo vaše spletne prezence.