PROJEKT STARKMAT: Prenova spletne strani in CGP

V agenciji Starkmat že 10 let oblikujemo marketinške strategije, ki podjetjem pomagajo rasti in izstopati. Naša zgodba se je začela s startup izkušnjo in uspešno spletno trgovino s področja ergonomije, kar nam je omogočilo poglobljen vpogled v digitalni marketing.
Od leta 2016 smo predani inovativnim rešitvam, ki temeljijo na analitičnem pristopu, prilagojenih strategijah in kreativnosti, s katero ustvarjamo prepoznavne blagovne znamke. S strokovnostjo in osebnim pristopom gradimo dolgoročne uspehe za naše naročnike – od mentoriranj, postavitve spletne strani, oblikovanja do vodenja komunikacije na družbenih omrežjih. Vse na enem mestu.
Prenova kot odraz rasti in razvoja podjetja – Študija primera: Starkmat
Končno smo tudi mi prišli na vrsto sami pri sebi. Prenovili smo spletno stran in celostno grafično podobo. Po skoraj desetletju delovanja, številnih spremembah, padcih in rasti ter preoblikovanju smo začutili, da potrebujemo novo vizualno identiteto, ki bo bolje odražala našo vizijo, a hkrati ostala zvesta temeljnim vrednotam.
Naša nova podoba izhaja iz procesa preoblikovanja bakra v žlahtno patino, kar nosi močno simboliko transformacije, plemenitenja in razvoja skozi čas. Nismo želeli ostati pri črno-beli zasnovi, saj verjamemo, da rešitve (ali svet, če hočete) niso črno-bele.
Poleg vizualne osvežitve smo okrepili ekipo, ki s posluhom za naročnike zagotavlja kakovostno in zanesljivo podporo podjetjem, ki delujejo po smernicah “human-to-human” (H2H). Pri prenovi smo izpostavili reference, mnenja zadovoljnih naročnikov ter izboljšali preglednost uporabnih vsebin v zavihku Uporabno, kjer delimo koristne nasvete s področja marketinga. Ob tem smo poskrbeli tudi za zmanjšanje ogljičnega odtisa spletne strani s premišljeno optimizacijo.
Ta prenova nam veliko pomeni, saj je delo za naročnike vedno na prvem mestu, kar pogosto pomeni, da lastna podoba ostane v ozadju – kot pravi pregovor, “kovačeva kobila je vedno bosa”.
Na prenovljeni spletni strani smo:
– Osvežili celostno grafično podobo in logotip
– Izboljšali uporabniško izkušnjo (UX) z bolj intuitivno navigacijo
– Optimizirali hitrost in delovanje za boljšo zmogljivost
– Upoštevali dizajn za mobilne naprave (“mobile-first” pristop)
– Nadgradili vsebinsko strategijo in preglednost informacij
– Izpostavili reference in iskrena mnenja zadovoljnih naročnikov
– Uredili podstran Uporabno s koristnimi marketinškimi nasveti
– Ohranili SEO za boljšo vidnost na iskalnikih
– Zmanjšali ogljični odtis spletne strani s tehnično optimizacijo
– Mateja Štarkel, co-founder in vodja projektov