PROJEKT CENTERKONTURA: Prenova spletne strani in spletne trgovine
Centerkontura svoje poslanstvo živi že 30 let in je obljuba, ki zagotavlja kakovostne storitve, zaupanja vredno podporo in iskreno namero – skrb za invalide. Svoje poslanstvo živijo skozi usposabljanje in zaposlovanje invalidov, z namenom, da se konkretno izboljšata njihova zaposljivost in socialno vključevanje. So eden najpomembnejših ponudnikov storitev na področju svetovanja, usposabljanja in izobraževanja invalidov ter drugih ranljivih skupin.
Eden njihovih medijsko najbolj prepoznavnih projektov je bil tudi Gostilna dela.
Projekt Centerkontura je s svojo izredno široko razvejanostjo storitev predstavljal svojevrsten izziv, kako učinkovito in pregledno predstaviti vsa področja njihovega delovanja in zraven dodati še funkcionalno spletno trgovino, kjer so v ponudbi izdelki, ki jih izdelujejo invalidi v njihovih delovnih centrih. Del njihovega poslanstva je namreč tudi razvijanje delovnih mest za invalide.
S sledenjem obstoječi vizualni identiteti in premišljenim pristopom večnivojske in vseprisotne navigacije nam je uspelo v veliki meri zadostiti vsem tipom obiskovalcev spletnega mesta – invalidom, ki iščejo informacije, invalidom, ki iščejo zaposlitev, podjetjem z invalidi ter kupcem njihovih unikatnih izdelkov.
Posamezne podstrani so sestavljene iz segmentov, ki si grafično izmenično sledijo v lahko berljivih zaporedjih, vključujoč izpostavljene CTA povezave, kar odlično deluje tudi na mobilnih napravah. Tekom procesa postavitve arhitekture spletne strani smo tako definirali in oblikovali nove grafične elemente v razlikovalnih barvnih odtenkih, da smo resnično tudi vizualno pregledno ločili različne podstrani, ki so namenjene različnim ciljnim skupinam.
Struktura strani je postavljena tako, da je po eni strani vsebina SEO optimizirana in tudi omogoča vsebinsko nadgradnjo, po drugi strani pa na vseh mestih prodajno naziva uporabnika k naslednji akciji, kar je preferenčno tudi obisk spletne trgovine.
Spletno stran smo oblikovali tudi z mislijo na ekipo Centerkontura. Spletna stran ne sme biti sama sebi namen, mora biti intuitivno oblikovana tudi za operativno ekipo, ki se kasneje ukvarja z upravljanjem spletne strani in trgovinskega dela. Tako smo že pri arhitekturnem načrtovanju spletnega mesta upoštevali, da bodo tudi elementi znotraj sistema oblikovani na pregleden način. Mislili pa smo tudi na drugi del ekipe – na invalide v njihovih zaposlitvenih centri. Želeli smo oblikovati spletno stran, kjer bo vseskozi čutiti njihovo prisotnost, ki je tudi osrčje njihove zgodbe. Zato ni naključje, da so intuitivno prepletene na strani tudi realne fotografije iz zaposlitvenih centrov, med tem ko invalidi izdelujejo izdelke ali opravljajo storitve. Ker smo želeli objaviti le fotografije in mnenja tistih, ki to seveda dovolijo – smo bili presenečeni nad odzivom. Zato smo že na vstopni strani poudarili njihova mnenja v obliki pojavnega okenca ob strani. Glede na odzive – menimo, da nam je uspelo oblikovati spletno stran, ki je tudi njim v ponos in se čutijo povezani z njo.
Posebna pozornost je bila namenjena še spletni trgovini, kjer predstavljajo unikatne izdelke ročnih delavnic, kar pomeni, da so zaloge variacij in dobavljivosti jasne za končnega kupca in s priročnim CTA na voljo tudi za hitro povpraševanje za podjetja. Želeli smo tudi jasno sporočiti, da gre za ročne izdelke invalidov, da z nakupom kupec izrazi podporo skupnosti in da je to tudi odlična ideja za darilo – darilo z zgodbo. Pa seveda grafično izpostaviti zavihek. Dodali smo še mega meni za lažji in hitrejši pregled. Zdaj lahko ob komunikaciji na družbenih omrežjih dodajo konkretne povezave do produktov in je tudi uporabniška izkušnja prijaznejša. Izvedli smo tudi mentorski program kako dodajati bogato vsebino na spletno stran, da bo ustrezala odlični uporabniški izkušnji in hkrati SEO smernicam.
Tina Destovnik | Centerkontura d.o.o.