KAKO PODJETJA KOMUNICIRAJO SVOJ ODNOS DO DELA IN ZAPOSLENIH?
Praznik dela, 1. maj, že več kot stoletje simbolizira spoštovanje do delavcev, njihovih pravic in odnosa do dela. Priložnost, da ponovno pišem o res velikem pomenu izpostavitve odnosa do dela in zaposlenih v podjetjih (tudi) skozi komunikacijo na spletu.
V tem digitalnem svetu, kjer imajo spletne strani in družbena omrežja pomembno vlogo v predstavitvi podjetij, se mi postavlja vprašanje, kako iskreno podjetja danes odsevajo vrednote praznika dela. Ni več dovolj, da podjetje komunicira le svojo ponudbo – vedno večja pričakovanja ljudi zahtevajo tudi jasno izraženo spoštovanje do zaposlenih, njihovega prispevka in delovnih pogojev.
Podjetja, ki znajo te vrednote pristno vključiti v svojo spletno prisotnost, gradijo boljše odnose s (potencialnimi) strankami, sledilci, bralci … O tem sem pisala že v zapisu “O nas” in mrak na očeh”. Pisala sem o tem, da ne le občutek, ampak tudi analitika kaže, da je ena najbolj branih podstrani vsake spletne strani, ravno podstran z imenom “O nas” ali “Naša zgodba”.
Ker smo ravno v tem času – praznik dela, 1. maj, ponuja super priložnost, da podjetje (blagovna znamka) poudari spoštovanje do dela in zaposlenih. Na svojih spletnih straneh in družbenih omrežjih lahko podjetja predstavijo zgodbe zaposlenih in izpostavijo dobre prakse delovnih pogojev. Boste videli, poznalo se bo tudi na odzivih na tovrstno objavo. Ljudje so željni pristnih objav vaše ekipe v podjetju. Če pa v podjetju iščejo novega zaposlenega pa bo takšna komunikacija še pika na i. Ljudje preverjajo kako podjetje, v katerem se želijo zaposliti, komunicira na spletu. Kakšne vrednote imajo, odnos do dela in koliko “prostora” namenjajo zaposlenim.
Ključnega pomena pri tem je pristnost – vsebine ne smejo delovati prisiljeno, temveč morajo iskreno odražati kulturo podjetja. Seveda naj ne bo ta komunikacija rezervirana le za 1. maj.
Primeri dobrih praks:
pozitiven odnos do dela, delavcev, kupcev in okolja
Številne svetovno znane blagovne znamke so na tem področju že zgled. Patagonia redno izpostavlja svojo zavezanost pravičnim delovnim pogojem, Starbucks pa prek digitalnih kanalov deli zgodbe svojih zaposlenih in s tem krepi zaupanje ljudi. Tudi v Sloveniji imamo primere dobrih praks – podjetji Dewesoft in Outfit7 na svojih platformah aktivno predstavljata zaposlene ter spodbujata kulturo inovacij, odnos do dela, zaupanja in skrbi za zaposlene.
>> Izpostavila bi še našega naročnika, podjetje Centerkontura, kjer skrbijo za zaposlovanje in usposabljanje invalidov ter vračanje na trg dela že od 1996. Svoje poslanstvo in vrednote dejansko živijo, saj smo jih imeli tekom prenove spletne strani čast spoznati zelo podrobno. To, da so zaposleni srce njihovega centra je tudi na subtilen način zaznati skozi objave na njihovih družbenih omrežjih. Velik del temu smo posvetili tudi v času prenove spletne strani. Ne le na strani “o Nas”, ampak se njihove izjave nevsiljivo pojavljajo ob sprehodu po spletni strani.
Tudi mi opažamo, da večina ljudi raje podpira podjetja, ki izkazujejo družbeno odgovornost, pozitiven odnos do dela in skrb za zaposlene. A naj bo vsebina komuniciranja iskrena. Pozitiven odnos do dela in spoštljiv odnos do zaposlenih (in na splošno do vseh ljudi) je ključ. Ne le za 1. maj, ampak vse dni v letu.
Imate vprašanja zame?
Pišite na mateja@starkmat.si ali prek kontaktnega obrazca tukaj in z veseljem odgovorim.