Avtentični marketing kot ključ do trajnega uspeha
Ko vstopamo v novo leto, ljudje še bolj iščemo blagovne znamke, ki so pristne, edinstvene, povezljive in transparentne.
Ko se srečam z novo poslovno zgodbo, me vedno preseneti, koliko te zgodbe je še “neizpovedane”. Pa je ravno ta del tisti, ki me je “kupil”. V turizmu se zadnje obdobje veliko govori o avtentičnosti in doživetjih. To je tisto kar butični gostje želijo, po čemer hrepenijo. Nič drugače ni v kakšni drugi panogi.
Po naši raziskavah v Starkmat smo ugotovili, da je eden največkrat klikanih podstrani (zavihkov) na spletnih straneh ravno ta, ki se imenuje »O nas« ali »Naša zgodba«.
To zgodbo pa lahko izredno dobro prenesete vaši Linkedin skupnosti, ampak to je že tema za kakšen drug članek. 😉
Avtentični marketing zahteva pogum
Avtentični marketing = pristop k trženju, ki poudarja iskrenost, resničnost in avtentičnost blagovne znamke v komunikaciji s strankami. Ta besedna zveza opisuje prizadevanje podjetij, da vzpostavijo in ohranjajo iskren odnos s potrošniki, kar vključuje transparentnost, iskrenost ter doslednost v sporočilih in dejanjih blagovne znamke.
Raziskava podjetja Zippia je pokazala, da 86% potrošnikov šteje avtentičnost blagovne znamke za najpomembnejši dejavnik pri odločanju o nakupu (ima največji odstotek med 7 glavnimi elementi po katerih si nekdo zapomni blagovno znamko). Kljub temu večina tržnikov spregleduje to zlato priložnost.
Večina znanih marketinških strokovnjakov poudarja avtentičnost kot eno izmed glavnih vodil za uspešen nastop na trgu – grajenje skupnosti.
Se želite še bolj razlikovati od konkurence?
Potem upoštevajte naslednje namige:
>> Bodite iskreni.
>> Bodite svoji.
>> Delite svojo zgodbo.
In ne pozabite.
Avtentičnost zahteva pogum, vendar se bo obrestovala v zvestobi blagovni znamki in dolgoročnem uspehu.
Študija primera: Patagonia. Na tej povezavi: https://responsiblebrands.com/patagonia/ je odlično povzeto kaj je bistvo avtentičnosti blagovne znamke na konkretnem primeru.
Avtentičnost v marketingu in primer dobre prakse
Avtentičnost v marketingu postaja ključna, saj potrošniki vse bolj cenijo resničnost in iskrenost. Raziskave kažejo, da 91% potrošnikov raje izbira blagovne znamke, ki delijo njihove vrednote, medtem ko 63% meni, da so tradicionalni oglasi neiskreni.
»Masovno oglaševanje lahko pomaga pri gradnji znamk, ampak avtentičnost je tista, zaradi katere znamke trajajo. Če ljudje čutijo, da si s podjetjem delijo vrednote, bodo znamki ostali zvesti.«
– Howard Schultz, nekdanji CEO Starbucksa
Primer dobre prakse avtentičnega marketinga je blagovna znamka Patagonia, ki je znana po svoji zavezanosti trajnostnemu razvoju. Njihova transparentnost glede proizvodnje in okoljskih vplivov je pridobila zaupanje potrošnikov, kar se odraža v njihovi močni zvestobi.
Ameriško podjetje za raziskave trga Breakthrough Research je objavilo podatke iz nedavne raziskave med potrošniki, imenovane “Poročilo o avtentičnosti blagovnih znamk 2023”, pri čemer so LEGO, Crayola, Whirlpool, Hot Wheels in Costco na vrhu seznama 20 najbolj avtentičnih blagovnih znamk.
Avtentičnost ni le marketinški trend, temveč tudi ključna sestavina gradnje dolgoročnih odnosov s strankami. Blagovne znamke, ki se odločijo za iskrenost in doslednost v komunikaciji, gradijo močno povezavo s svojo ciljno skupino, kar lahko privede do dolgoročnega uspeha na trgu.
Ključ do avtentične marketinške strategije je doslednost na vseh kanalih. Lahko vam pomagamo zagotoviti, da so vaše sporočilne strategije in pozicioniranje na pravi poti.
.
.
.
Imate dodatna vprašanja iz področja digitalnega marketinga in spletnih rešitev?
Pišite na >>> mateja@starkmat.si in izkoristite brezplačen posvet.