Kaj je pravzaprav pomeni portfolio?
Portfolio je po definiciji zbirka podatkov iz istega področja. Gre za predstavitev projektov ali izdelkov s pomočjo katerih gradimo zaupanje in skupne točke s potencialnim kupcem. Imamo ga lahko na spletni strani ali na različnih platformah, ki so namenjene točno za specifično branžo – programiranje, vodenje projektov, oblikovanje in podobno.
VSEBINO RAZDELIMO NA MANJŠE KATEGORIJE
Za portfolio oziroma predstavitev projektov, je smiselno, da ga razdelimo na posamezna področja. Obiskovalec si potem ogleda točno to kaj ga zanima. Izogniti sem moremo temu, da bi se obiskovalec naše spletne strani ali profila na platformi, izgubljal v morju vsebine. Kaj hitro se zgodi, da bo obupal ker ne v prvih nekaj sekundah ne bo jasno razvidno kje se nahaja vsebina, ki jo išče.
NAČIN PREDSTAVITVE
Facebook album galerija
Za začetek je lahko že Facebook album z fotografijami in pripadajočim opisom soliden način za predstavitev. Jasno je namreč, da mogoče ne boste že od samega začetka investirali v postavitev lastne spletne strani.
Video portfolio
Za predstavitev imamo lahko tudi video – showreel – še posebej koristno za prikaz dinamične vsebine. Primerno predvsem za ustvarjalce na področju video iger in video produkcije oziroma podobne industrije.
LinkedIn profil
Objave povezane s predstavitvijo vašega dela lahko izkoristite tudi LinkedIn platformo.
Behance ali Pinterest
Dobro orodje je lahko tudi Pinterest in platforma Behance, ki je namenjena predvsem oblikovalcem oziroma vizualnim umetnikom. Tako je tudi Pinterest bolj primeren za vsebine, ki so bolj vizualne narave.
GRAJENJE KREDIBILNOSTI
Poleg same kakovostne predstavitve našega dela, je zelo pomembna tudi potrditev mnenjskih vodij – to gre lahko za osebe ali za podjetja, ki nam dajejo kredibilnost. Kredibilnost lahko dosežemo z objavo mnenja zadovoljne stranke, ki je znana in kredibilna. Ali pa z objavo logotipa blagovne znamke oziroma podjetja, ki nam lahko prinese potrditev kakovosti in zaupanja.
IZBIRA PLATFORME
Pametno je, da za začetek ne izberemo več kot med dvema platformama. Pomeni, da si ne zadamo, da bomo prisotni na več kanalov hkrati, saj je lahko redna priprava ustrezne vsebine izredno dolgotrajen proces. Zato se raje osredotočimo na maksimalno dva kanala, ki sta za nas najbolj primerna.
Lahko smo tudi multiplatform, seveda, ko dalmo že nekaj časa in nam eden kanal že res dobro deluje. Dobro je tudi, da imamo sodelavce, ki nam pomagajo pri pripravi vsebine, saj je priprava vsebine za več platform hkrati, dolgotrajen proces.
20 – 30% NAJ BO OSEBEN NOTE
Glede same vsebine je dobro, je raznolika. Osebna blagovna znamka je povezana tudi z našim privat življenju. S tem pokažemo tudi svojo drugo plat.
Seveda je pa bistveno, da je več kot 60% objav povezanih z našo dejavnostjo. Pomembno je tudi, da poleg relevantne lastne vsebine, tudi delimo relevantne vsebine, ki prinašajo vrednost našim sledilcem.
.
SPREMLJANJE DOBRIH PRAKS IZ NAŠE BRANŽE OZIROMA INDUSTRIJE
Zakaj je pomembno, da imamo spletno stran?
Ko je bilo že omenjeno, lahko za začetek svojo predstavitev gradimo na obstoječih platformah. A te imajo določene pomanjkljivosti. Zbiranje e-mailov na spletni strani je ključno za prodajo. Saj je uspeh prodaje veliko boljši, kot sporočanje našim sledilcem. Zato je pomembno tudi, da spletno stran postavimo čim prej.
Nikoli ne smemo ničesar predpostavljat.
Pomembna je komunikacija z našo publiko, ker le tako lahko vemo komu dejansko komuniciramo. Sledilce in naše stranke vprašamo, če se mogoče nahajajo še na drugih platformah. V tem primeru so lahko predpostavke brez osnove, ključna napaka pri komunikaciji z našimi potencialnimi kupci. Mogoče lahko, z iskreno komunikacijo, ugotovimo, da naši kupci sploh niso na platformah na katerih smo trenutno ali, da ne uporabljajo naše spletne strani.