Spletna prodaja & Spletna trgovina

Digitalni marketing & SEO vsebina

Spletna prodaja - od ideje do izvedbe

Postavitev osnovne infrastrukture za spletno prodajo:

  • vsebinski okvir – wireframe design
    za učinkovitejšo spletno prodajo
  • oblikovanje spletne strani
  • pisanje besedila in opisov
  • SEO optimizacija vsebine
  • prilagoditev slikovnega gradiva
  • CELOTNA POSTAVITEV SPLETNE TRGOVINE:
    izdelava spletne trgovine v WordPress WooCommerce

Digitalni marketing za dvig spletne prodaje:

  • zasnova spletne prodaje
  • prodajni lijak družbena omrežja:
    postavitev strani, vodenje komunikacije in oglaševanje
  • priprava startegije komuniciranja, vsebine in oglaševanje
  • družbena omrežja: Facebook, LinkedIn, Instagram, YouTube
  • Google: organsko (SEO) in Google Ads
  • E-mail marketing
  • prisotnost na izbranih spletnih portalih
  • Google My Bussines tudi vpliva na spletno prodajo

Celostna grafična podoba – CGP:

  • določitev barvne sheme
  • določitev pisav
  • oblikovanje spletne strani (UX design)
  • logotip

Foto & Video:

  • fotografiranje na terenu
  • studijsko fotografiranje
  • videoprodukcija

Spletna prodaja

Spletna prodaja je nepogrešljiv del poslovanja vsakega podjetja. Naše neprecenljivo izhodišče pri tem je, da gre pri Zdravi pisarni za lasten t.i. “hišni” projekt podjetja Starkmat.

Projekt Zdrava pisarna je tako v 100% upravljanju naše ekipe. Projekt se je razvijal od ideje, ovirne zasnove do končne izvedbe. Zdaj se nadaljuje s številnimi nadgradnjami spletne trgovine in spletne prodaje.

Spletna prodaja pa se začne pri raziskavi trga, analizi trendov in nakupnih procesov. Nadaljuje se v zdelavo spletne strani & spletne trgovine, optimizacijo vsebine, uporabniško izkušnji.

Seveda se tukaj ne končna. Nenehno spremljanje analitike, uporabniške izkušnje, nadgrajevanje spletne trgovine in testiranje prodajnih kanalov za uspešnejšo spletno prodajo.

Pri projektu Zdrava pisarna smo poskrbeli tudi za grafično oblikovanje, zasnovo in izvedbo logotipa, UX design in ostale oblikovalske izvedbe.

Poleg osnovne digitalne infrastrukture pa je tukaj še digitalni marketing. Prodajni lijak v osnovi sestavljajo družbena omrežja (Facebook, LinkedIn, Instagram in YouTube), izbrani spletni portali, Google (SEO&Ads) in E-mail marketing.

Izjemno smo ponosni, da nam je uspelo s premišljeno optimizacijo spletnih vsebin na strani priti visoko v spletnem iskalniku Google. Spletna prodaja Zdrave pisarne beleži visok odsotek prodaje ravno, zaradi preudarne optimizacije ključnih besed.