Celostna grafična podoba

Prenova blagovne znamke je obsegala:

  • izdelava/oblikovanje logotipa
  • oblikovanje znaka / simbola (sestavni del logotipa)
  • določitev barvne sheme
  • določitev pisav
  • oblikovanje vizitke
  • oblikovanje žiga podjetja

Prenova blagovne znamke

Lastnica se je sprva na nas obrnila z željo za izdelavo logotipa. Skozi proces pa smo ugotovil, potrebujejo več kot samo nov logotip – sledila je prenova blagovne znamke, ki je obsegala tudi spremembo imena podjetja. Seveda celoten proces vplival na vsa komunikacijske in prodajne kanala – od facebook strani do Booking uporabniškega računa.

Oblikovanje logotipa je obsegalo izdelavo znaka oziroma simbola in zasnovo celostne grafične podobe. Ker gre za specifično delavnost in ponudbo, smo pred samim oblikovanjem raziskali trg, preverili konkurenco in definirali primere dobre prakse.

S tem smo imeli za oblikovanje logotipa jasno strategijo in cilj – kako želimo, da našo blagovno znamko vidijo drugi.

Oblikovanje vizitke

Doslednost je ključna za življenje blagovne znamke. To pa še posebej velja, ko se izvede prenova blagovne znamke. Že tako nekaj časa mine, da se na nov izgled in komunikacijo navadijo naše stalne stranke oziroma naročniki. Če pa pri celotnem procesu pozabimo na konsistentnost je prenova blagovne znamke samomor.

Ker blagovna znamka Turizem Grabrijan svoj potencial gradi na naravi in pristnosti smo za oblikovanje vizitke, kot izhodiščno točko izbrali samo izvedbo le-te – skupaj z naročnikom smo se odločili za leseno vizitko na katero bodo podatki gravirani z laserjem.

Poudarjanje narave in pristnosti torej odzvanja tudi skozi oblikovanje in izvedbo vizitke – tudi to je del dosledne komunikacije blagovne znamke.

Oblikovanje slogana

Za lažje kreativno razmišljanje in kakovostne procese oblikovanja smo v Starkmat razvili serijo vprašalnikov. Te nam omogočajo, da spoznamo blagovno znamko, da spoznamo naročnika in kar je najbolj pomembno – definiramo cilje in koncept.

Slogan: “pristna doživetja v naravi”, v ospredje postavljaj, pristnost, bolj kot razkošje, ter naravo kot glavno vrednoto.
Slogan smo zasnovali pred samim oblikovanjem logotipa, saj je odločilno vplival tudi na zasnovo logotipa.

POŠLJI POVPRAŠEVANJE