Prenova celostne grafične podobe
Celostna grafična podoba – CGP:
- izdelava/oblikovanje logotipa za podjetje
- določitev barvne sheme
- določitev pisav
Od prenove logotipa do nove blagovne znamke
Prenova logotipa je bila izhodišče za začetek sodelovanja z blagovno znamko Trgovina Štala. Skozi proces oblikovanja pa smo skupaj z naročnikom ustvarili novo blagovno znamko BARN® – rebranding.
Ugotovili smo namreč, da prenova logotipa ne bo zadostovala oziroma, da ne ustreza potrebam nove krovne blagovne znamke. Težave so se pojavljale predvsem zaradi oblikovne kompleksnosti obstoječe zasnove.
Zato se je osvežitev logotipa spremenila v prenovo oziroma zasnovo nove krovne blagovne znamke – umbrella brand. Ta ohranja blagovno znamko trgovino oziroma, je blagovna znamka, ki smo jo želeli sprva prenoviti, del nove krovne blagovne znamke.
Projekt BARN® je dober primer, kako se lahko projekt razvija in spreminja obseg ter smeri. Seveda je za to potrebna naročnikova odprtost in pripravljenost na spremembe.
Prenova logotipa
Pri oblikovanju logotipa smo iskali enostavne in prepoznavne oblike, ki ponazarjajo izdelke iz konoplje. Znaku smo dodali prepoznavno unikatno ime BARN®. Blagovna znamka je mednarodno usmerjena, zato je logično, da je ime angleško.
Zaradi enostavne ploskovne oblike konopljinega lista, ki je integriran v podlago napisa, je nastala monolitna oblika logotipa. Blagovna znamka tako preko geometrične oblike napisa in podlage, ter monokromatske barvne sheme, vzpostavlja avtoriteto in verodostojnost.
Tudi samo ime je pri končno podobi logotipa izredno pomembno, saj dolžina imena odločilno vpliva likovne prvine zasnove. Če je torej ime blagovne znamke dolgo, je velika verjetnost, da bo tudi sam logotip podolgovate oblike – dolga linija. V tem primeru je celotna zasnova (znak + napisa) komponirana tako, da tvori skoraj popoln kvadrat – izredno prikladno za uporabo za socialne medije in tudi za aplikacije na fizične produkte.
Logotip za blagovno znamko BARN® je zanimiv tudi zaradi pogumne odločitve, da bo monokromatske zasnove – uporabili smo samo črno barvo. V oblikovanje torej nismo uvajali sekundarne barve. Pomeni, da celotna prepoznavnost nove blagovne znake temelji na obliki znaka in logotipa, ter pripadajoče tipografije.