Zasnova vodenja komunikacije na Facebook-u
Zasnova vodenja komunikacije na Facebook strani SONIA MODNI STUDIO pa je še en del projekta. Lastnica modnega studia, se namreč zaveda pomembnosti kakovostne komunikacije preko Facebook strani.
Odličen temelj je bila baza zvestih sledilcev, ki jih zanima Sonjino delo. Sonjino obstoječo komunikacijo smo tako le nadgradili. Facebook stran smo prek Facebook Pixla povezali še z novo spletno stranjo, za lažje beleženje statistike.
Sonja je zdaj pozornejša pri izbiri fotografij za objavo, dosledni komunikaciji in premišljnem sestavljanju vsebine za objavo. Prek mentoriranja pa je osvojila še nekaj tistih trikov, ki pomagajo k večjemu organskemu dosegu Facebook objave.
Izdelava spletne strani
Sledila je še izdelava spletne strani SONIA MODNI STUDIO, kjer bi lahko lažje predstavila svoje storitve in svojo modno kolekcijo. Tudi tukaj smo prosili za izpolnjen vprašalnik za izdelavo spletne strani.
Slednje je močno olajšalo pripravo strategije za postavitev internetne strani.
Največji izziv je bila izgradnja vsebinskega okvirja, saj mora biti stran prijazna uporabniku. Po potrditvi vsebinskega okvirja smo na podlagi pogovora z naročnikom in prejetim osnovnim besedilom le-tega nadgradili. Prav tako smo ga ustrezno optimizirali glede na ključne besede v branži – šiviljstvo.
Poseben poudarek pa je na izdelavi športnih dresov. S premišljeno optimizacijo je Sonja čedalje višje v iskalniku Google. Podoba spletne strani je sledila prenovljeni celostni grafični podobi. Je zračna, lahka, pregledna, svetla, a še vedno stran povezuje modra barva.
Prenova celostne grafične podobe
Prenova celostne grafične podobe blagovne znamke je bila v Sonjinem primeru velik korak naprej. Ni šlo le za prenovo videza, šlo je tudi za korak naprej k novim projektom. Prenova celostne grafične podobe že obstoječe znamke SONIA modni studio je bilo pogumno dejanje z zavedanjem, da je potrebno iti v korak s časom.
V projektu je bilo zajeta tudi postavitev spletne strani in zasnova vodenja komunikacije na socialnem omrežju Facebook. A prvi korak je bila ravno prenova celostne grafične podobe blagovne znamke.
Prvi koraj je bila izpolnitev našega prilagojenega vprašalnika, kjer smo dobili jasnejši uvid v vizijo, želje in pričakovanja naročnika. Na podlagi izpolnjenega vprašalnika smo pripravili idejne zasnove prenove obstoječega logotipa. Ta je iz temnega karakterja prešel v svetle in lahkotne karakteristike. Jasne, tanke in čiste linije ponazarjajo novo vizijo, a še vedno z odtenki modre ponazarjajo temeljni karakter zgodbe.
Prenova celostne grafične podobe se je nadaljevala še v izdelavo predstavitvene vizitke, promocijskega letaka in oblikovanje vrednostnega bona.
“Pa sem jo le dočakala. Najprej pa zahvala vsem, ki so mi pomagali pri tako velikem projektu, da smo zaštartali zgodbo v polnem zagonu in da ste del spletne strani. Hvala puncam. Oblikovanje in nova grafična podoba gre zahvala čudoviti mladi in inovativni ekipi STARKMAT. Hvala, ker ste delček znanja prenesli name in me vodili skozi pot, ki je ni še konec. Naj bo vsak korak edinstven.” – Sonja Guštin, SONIA modni studio