Vodenje Facebook strani
Vodenje Facebook strani
Za picerijo Pri Matičku vodimo Facebook stran. Kaj sploh to pomeni in kaj vse obsega naše delo, vam bomo predstavili na tem primeru – ravno na primeru iz prakse najlažje razložimo kaj pravzaprav počnemo.
Zakaj Facebook stan?
Najprej moramo potegniti ločnico med vašim osebnim profilom in Facebook stranjo – to sta dve različni svari. Sicer sta lahko vaš profil in vaša Facebook stran izredno povezana in priporočljivo je da zgledno skrbite za oba Facebook kanala. A na tem primeru, bomo razložili predvsem vodenje Facebook strani.
Tako, ko imate spletno strani je seveda pomembno tudi, da imate Facebook stran. Seveda v nekaterih primerih Facebook stran nekolik manj efektivno marketinško orodje in mogoče je v tem primeru bolj primeren LinkedIn ali Instagram. Kater kanal je za vas pomemben in najbolj primeren je odvisno od definicije ciljne publike – preberite zapis.
Torej, če je veste, da se vaša ciljna publika nahaja na Facebook omrežju, svetujemo, da postavite Facebook stran. Ker je veliko trikov in predvsem ogromna količina praktično tedenskih novosti, vodenje Facebook strani zaupajte profesionalcem. Tudi, če sicer obvladate marketing in prodajo, ter pripravljate kakovostno vsebino, je vodenj Facebook strani, v čisto tehničnem smislu, zahtevna in odgovorna naloga – v našem podjetju imamo strokovnjake, ki so specializirani izključno za tovrstna digitalna opravila.
Komunikacijo in vodenje Facebook strani prilagodimo ciljni publiki
Za ustrezno vodenje Facebook strani moramo zelo jasno vedeti, kdo je naša cilja publika – kdo so ljudje s katerimi komuniciramo svojo zgodbo, vrednote ter predstavljamo naše izdelke in storitve. Kot za večino stvari, je tudi pri tem najboljše, da nenehno izvajamo A/B teste. To pomeni, da zavoljo kakovostne in prodajno uspešne komunikacije testiramo katere informacije si želijo naši sledilci – sledilci Facebook strani in kakšen način jim najbolj ustreza. Res nima smisla, da vztrajamo pri določeni komunikacijski strategiji, če vidimo, da stvar ne deluje.
Kako vemo da delamo prav?
Pri tem projekti imamo ras dobre rezultate vključevanja sledilcev v debate pod objavami. Veliko več nam namreč pomeni to, da ljudje komentirajo ter delijo objave, kot pa samo goli všečki (like). Seveda tako dobro vključevanje ni naključje – objave oblikujemo tako, da že v sami osnovi pozivajo sledilce k akciji – Call To Action.
In rezultati niso vidni le v digitalnem svetu, temveč se odražajo v piceriji sami. Redno se dogaja, da po naši objavi beležijo občutno povečanje obiska ali prodaje specifičen pijače ter jedi.
Izdelava spletne strani, grafično oblikovanje ter digitalni marketing
Izdelava spletne strani je obsegala – spletna stran na ključ:
- vsebinski okvir – wireframe design
- oblikovanje spletne strani
- pisanje besedila in opisov
- SEO optimizacija
- prilagoditev slikovnega gradiva
Digitalni marketing:
- zasnova Facebook oglaševanja
- komunikacija na Facebook strani
- priprava vsebine
Celostna grafična podoba – CGP:
- določitev barvne sheme
- določitev pisav
- oblikovanje spletne strani
Fotografiranje gostinske ponudbe:
- fotografiranje na terenu
- fotografiranje hrane in pijače
- fotografiranje procesa v kuhinji
*projekt je v fazi razvoja spletnega mesta ter mobilne optimizacije.
Pri projektu Picerija pri Matičku Semič gre za marketinške storitve na ključ:
- fotografiranje gostinske ponudbe,
- grafično oblikovanje
- spletna stran na ključ
- Facebook stran
- Google My Business profil
Digitalna transformacija je kot že rečeno zajemala tudi oblikovanje nove celostne grafične podobe. Nova celostna grafična podoba okrepčevalnice zajema osvežitev logotipa, zasnovo nove barvne sheme izbo tipografije. Oblikovali smo tudi smernice za grafično podobo Facebook dogodkov in definirali izgled naslovne fotografije in profilne fotografije Facebook strani.
Izdelava spletne strani, grafično oblikovanje ter digitalni marketing so osnova digitalne transformacije. Okrepčevalnica Pri Matiču Semič ima sedaj sodobno spletno stran na kateri smo z zasnovo vsebine predstavili obsežno gostinsko ponudbo, zgodovino picerije in družbeno odgovornost ter vključenost v lokalno okolje. Z analizo poročil digitalnega marketinga smo ugotovili, da ima ta že pozitivne učinke na poslovanje picerije.