Oblikovanje vizitke

Idejna zasnova

Oblikovanje vizitke

Kako vemo, da je vizitka dobra?

 

Oblikovanje vizitke je zahtevno delo zaradi dveh stvari – malo prostora in veliko podatkov. Seveda je to delo odgovorno tudi zaradi prvega vtisa, ki ga naročnik deloma naredi ravno z vizitko.

 

 

Pravil, ki se jih držimo pri oblikovanju vizitke

 

  • ustrezne odmik od roba in razmak med elementi
  • ustrezna pisava za dobro berljivost
  • izkoristimo obe strani vizitke
  • pametno je, če damo na vizitko tudi obraz
  • pustimo prazen prostor za zaznamek

 

 

Pozicijski slogan ali kratek opis

 

Ko bo oseba pregledovala vašo vizitko je pomembno, da je takoj razvidno, s čim se ukvarjate oziroma kaj je glavni produkt podjetja, ki ga zastopate. Zato je smiselno, da poleg logotipa na vizitki nahaja pozicijski slogan v katerem je zajeto bistvo vaše dejavnosti. Lahko pa tudi sam uradni naziv podjetja ali pa ime blagovne znake povesta vse ključne asociacije. Skratka, naj se ne dogaja, da bo potencialni poslovni partner ali kupec najprej “googlal” veš podjetje, da bo sploh vedel s čem se ukvarjate.

Finalna obdelava vizitke 

 

Pri sovjem delu se izogibamo finalnim obdelavam papirja, ki dajejo izgled visokega sijaja. Na splošno je visok sija problematičen pri vseh tiskovinah. Toliko bolj pa je problematična vizitka – oblikovanje vizitke zahteva mahne velikosti pisave. In zato je toliko volj pomembno, da se nam od vizitke ne odbija svetloba, ki poslabša berljivost.

 

 

Pokažemo obraz

 

Velika verjetno je, da bo oseba vašo vizitko prejela od vas osebno – verjetno je 99%, da je tako. In velika verjetno je, da si bo vaše ime in temo pogovora veliko bolj zapomnila, če bo vse skupaj povezano v celoto – obraz, ime in tema pogovora. Seveda je to odvisno od preferenc naročnika, a v vsakem primeru svetujemo, da uporabo tega psihološkega trika. Vizitka bo toliko boj učinkovita, če bo fotografija na vizitki enaka tisti, ki jo uporabljate na LinkedIn ali na kateri drugi platformi.