Oblikovanje logotipa

Izhodišča za oblikovanje :

  • #UDOBNO #UGODNO #MINIMALISTIČNO #DOBROPOČUTJE #MEHKO #KAKOVOST

Raziskava trga – konkurenca:

Blagovne znamke na slovenskem trgu sem raziskoval zaradi dveh stvari: 

  • vizualna komunikacija konkurence, 
  • zasnova logotipov konkurence, 
  • postavitev logotipov na izdelke 

Glede same vizualne komunikacije sem ugotovil, da so logotipi izredni minimalistični. Pogosto se pojavljajo koncepti glavne blagovne znamke (umbrella brand) in podznamke. Pozicioniranje logotipov na konkurenčne izdelke je zadržano, kakor je zadržana sama zasnova logotipov konkurence.

Oblikovanje logotipa:

Udobje in mehkoba sta bila dva glavna motiva za oblikovanje logotipa. Tudi sama starostna skupina ciljnih kupcev je pomembno vplivala na oblikovno zasnovo. 

 

Vse linije so zaobljene, sorazmerno masivne in velike. S tem smo dosegli oblikovno poosebitev mehkobe in udobja, ter hkrati zaupanje in moč ter trdnost blagovne znamke. 

 

Črko “x” smo dodatno zmehčali s tem ko smo desni zgornji del črke odstranili, in robni del nadomestili s piko, oziroma krogom. Krog je tudi del znaka – repeticija likovnih elementov. 

 

Ker gre za monolitno blagovno znamko, ki je sestavljena iz podkategorij različnih izdelkov, trdnost blagovne znamke dosegli z natančno razporeditvijo elementov, ter igro praznega in polnega prostora med črkami. 

Sub brand (pod-blagovna znamka):

Poigrali smo se tudi z mislijo na izdelke in kategorije posameznih blagovnih znamk. Zasnovali smo likovne elemente, ki delujejo kot znakovni jezik za posamezne kategorije izdelkov. 

 

Ideja je namreč ta, da ni nujno, da bodo za vse kategorije izdelkov, enaka starostna skupina kupcev. 

 

Ta način znamčenja (branding) smo zasledili tudi pri konkurenčnih znamkah na slovenskem trgu. 

POŠLJI POVPRAŠEVANJE