Celostna grafična podoba & oblikovanje logotipa

Oblikovanje logotipa

Celotna grafična podoba & oblikovanje logotipa

Celostna grafična podoba

Celostna grafična podoba za blagovno znamko Sovica DaNa je obsegala oblikovanje izdelavo logotipa z znakom, oblikovanje vizitke in oblikovanje spletne strani s spletno trgovino. V prvi fazi je potekalo oblikovanje logotipa, sledilo je oblikovanje vizitke in nato še oblikovanje spletne spletne strani s spletno trgovino.

Oblikovanje in izdelava spletne strani s spletno trgovino

Projekt Sovica DaNa je bil celovit in takšne imamo najraje. Tako lahko pristopimo celovito, stranko dobro spoznamo in kar se da dobro razumemo produkt, ki ga skušamo predstaviti. Izdelava logotipa je bila, kot že rečeno, prvi del projekta. Sledilo je še oblikovane spletne strani in izdelava spletnega mesta. Oblikovanje in postavitev spletne strani je sledila oblikovnim pravilom – oblikovanje logotipa je zato prva stvar, ko se lotimo zasnove nove blagovne znamke ali prenove obstoječe celostne grafičen podobe.

Spletno stran si lahko ogledate tukaj.

Oblikovanje vizitke

Oblikovanje vizitke sledi željam naročnika in pravilom, ki smo jih določili v celostni grafični podobi. Igriva podoba sovice in nežne pastelne barve so osnovni elementi celostne grafične podobe, ki so vidni tudi pri oblikovanju vizitke. Sicer smo pri oblikovanju vizitke sledili našim splošnim načelom, ki jim sledimo pri vseh projektih kjer izdelamo tudi vizitko.

Več o tem, kako pri nas poteka oblikovanje vizitke, si lahko preberete tukaj.

Izdelava logotipa

Za novo blagovno znamko Sovica DaNa, je projekt poleg izdelave Celostne grafične podobe, obsegal tudi zasnova logotipa.
Oblikovanje logotipa je potekalo v dveh delih – oblikovali smo znak v obliki sovice in napis z imenom blagovne znamke. Znak logotipa je oblikovan iz čistih geometrijskih oblik. Te se v presečnih točkah zlijejo v ubrano celoto. Pozicijski slogan bo bil verjetno dodan v eni izmed kasnejših faz projekta, ko bo imela blagovna znamka izčiščeno vizijo in poslanstvo.

Za oblikovanje logotipa je bila pomembna tudi dobro izbrana barvna shema in osnovna pisava.

 

Dobri vhodni podatki in sodelovanje naročnika

Veliko vlogo je pri projektu odigral tudi naročnik sam – Simona je res s srcem pristopila k celotnemu projekt in tudi izdelava logotipa ni izostala. Tako je najprej izpolnila naš vprašalnik, na podlagi katerega spoznamo stranko in blagovno znamko ter produkt. Preko vprašalnik je tudi sama odkrila kaj sploh pričakuje in razjasnila vizijo svoje blagovne znamke. Na prvi sestanek je naročnica Simona, s seboj prinesla tudi idejno skico logotipa in pa nekaj fotografij, kot primer v katero smer bi želela, da gre zasnova. Pri tem projektu smo torej imeli super vhodne podatke. In tudi zaradi tega je bil končni rezultat toliko boljši – zadovoljni smo bili mi, kot izvajalec, še bolj pa je bila vesela končnega izdelka Simona. To nam pomeni največ.

Spletna stran s trgovino