Strateška celostna zasnova projekta
Strateška zasnova projekta & načrtovanje koncepta:
- zasnova projekta in ponudbe PH Stratus
- določitev imena in poslanstva
- načrtovanje prodaje poslovnih prostorov
Digitalni marketing:
- zasnova Facebook oglaševanja & komunikacija
- E-mail marketing B2B
- postavitev poslovne strani & komunikacija na LinkedInu
Celostna grafična podoba – CGP:
- določitev barvne sheme
- določitev pisav
- oblikovanje spletne predstavitvene strani
- zasnova, vsebina in oblikovanje predstavitvenega kataloga
Fotografiranje poslovnih prostorov in dogodkov:
- fotografiranje uporabnosti poslovnih prostorov
- fotografiranje dogodkov v organizaciji PH Stratus
*projekt je v fazi razvoja spletnega mesta ter mobilne optimizacije.
Strateška zasnova projekta, blagovne znamke in koncepta so osnova vsakega novega projekta. Poslovna hiša Stratus predstavlja podjetniško stičišče v Beli krajini, zato je bila odgovornost izredno velika. Sodelujemo že od prve faze: idejna zasnova projekta, izbira imena, slogana, koncepta, določitev oglaševalskih kanalov, postavitev infrastrukture na socialnih omrežjih, vodenje komunikacije, oglaševanje do digitalnega/direktnega marketinga.
Premišljeno oglaševanje in B2B komunikacija
Pri projektu PH Stratus je bil fokus na B2B komunikaciji, premišljenem oglaševanju in iskanje poti do potencialnih strank v tem segmentu. Zato je spletna stran ostala v osnovni predstavitveni fazi z možnim dostopanjem do e-kataloga/brošure. Usmerili smo se v komunikacijo in oglaševanje potencialnim strankam. Oglaševanje smo bazirali na organskem in plačanim. Plačane oglase smo kreirali na Facebook-u, saj smo želeli okrepiti blagovno znamko in informirati prebivalce regije o novem stičišču.
Veliko pa smo gradili organsko. S premišljeno komunikacijo na poslovnem omrežju LinkedIn, saj je bila tam prisotna naša ciljna skupina B2B.
Poslužili pa smo se tudi direktnega marketinga, saj smo izbranim 50 potencialnim kupcem poslali tudi personalizirano ponudbo in spremno pismo s katalogom. Prav tako smo istim osebam poslali še elektronsko sporočilo prek e-mailinga. Odziv je bil neverjeten, saj se je odzvalo kar 70% prejemnikov.
Pri projektu Poslovna hiša Stratus urejamo naslednja področja:
- konceptualna zasnova projekta,
- postavitev in oblikovanje blagovne znamke
- oblikovanje vsebine za katalog
- kreativna priprava promocijskega materiala,
- predstavitvena spletna stran
- Facebook stran & komunikacija
- LinkedIn poslovna stran & komunikacija
- Google My Business profil
- oblikovanje prodajne vsebine
- vodenje B2B prodaje
- Facebook oglaševanje
- E-mail marketing
- community management