Celostna grafična podoba & oblikovanje logotipa

Marketing

Oblikovanje

Celostna grafična podoba

Celostna grafična podoba – CGP

Del projekta za novo blagovno znamko Fiore je bila tudi celostna grafična podoba. Ponazarja eleganco, minimalizem ter izčiščenost, ker je rdeča nit te spletne trgovine z žensko ulično modo. Projekt sta zasnovali sestri Klara in Nana, ki sta v vlogi naročnika 100% vključeni v proces zasnove elementov blagovne znamke. Njune ideje in pričakovanja so bila jasna, naša naloga pa je bila predvsem vizualna in vsebinska artikulacija nove blagovne znamke – kontinuiteta od vizualne podobe, spletne komunikacije do izbora produktov spletne trgovine. Skupaj smo zasnovali celostno grafično podobo blagovne znamke Fiore.

Oblikovanje logotipa

Celostna grafična podoba je bila prvi del projekta. Oblikovanje logotipa je pomemben element pri snovanju nove blagovne znamke. Logotip je sestavljen iz napisa, ki nosi ime blagovnem znamke in pozicijskega sloga, ki v tem primeru nosi ima ustanoviteljic. Za oblikovanje logotipa je bila ključna tudi izbira barvnega odtenka, ki je nežen in ženstven, a hkrati dovolj kontrasten. Kontrast je bil pomemben zaradi vitkih sestavnih elementov logotipa – ker za oblikovanje logotipa nismo uporabili velikih mas in debelih črt ali tipa pisave, se lahko zgodi, da postane v pomanjšanih verzijah logotip slabo berljiv ali pa neopazen v skupini elementov.

Spletne trgovina ter SEO optimizacija vsebine na strani

SEO optimizacija

Obsežen del projekta je tudi digitalni marketing, kjer nas so nas zanimale predvsem pravilno izbrane ključne besede, zasnova SEO opisov za izdelke in kategorije, ter ustrezno poimenovanje izdelkov. SEO optimizacija besedil na spletni strani se je nanašala predvsem na optimizacijo opisov produktov ter optimizacijo besedil blog zapisov.

Izdelava spletne trgovine

Na podlagi izkušenj z našimi (lastnimi) hišnimi projekti smo izdelali spletno trgovino za ženska modna oblačila. Izdelava spletne trgovine je potekala na platformi WordPress WooCommerce. Izdelava spletne trgovine je bila tako hitra in cenovno ugodna. Poleg tega pa platforma WordPress omogoča dobro uporabniško izkušnjo za stranke, saj je bila želja, da sami vnašajo nove produkte in objavljajo ostalo vsebino.