Zakaj je prehod na Google Analytics 4 tako pomemben za vašo spletno stran?
V digitalnem svetu so podatki ključni za uspeh. In ko gre za razumevanje obnašanja obiskovalcev vaše spletne strani, je Google Analytics že leta glavno orodje. Nedavno je Google predstavil najnovejšo različico orodja Analytics – Google Analytics 4 (GA4). Kaj pa je tako pomembno pri tej posodobitvi in zakaj bi morali razmisliti o prehodu nanjo?
Najprej je potrebno poudariti, da je prehod na Google Analytics 4 nujen zato, ker 1. julija 2023 prejšnja različica Universal Analytics (UA) preneha z meritvami in boste tako ostali brez nadaljnjih podatkov oz. meritev, če ne posodobite analitike. Podatki, ki jih boste zbrali do takrat, pa se ohranijo.
Vir: blog.google
- GA4 je popolna prenova prejšnje različice UA. Zgrajena je na novi osnovi in je bila zasnovana za prilagajanje spreminjajočemu se spletnemu obnašanju uporabnikov. GA4 vključuje funkcije, kot so sledenje med več napravami, strojno učenje in meritve z osredotočenostjo na zasebnost, ki niso bile na voljo v UA.
- GA4 vam daje dostop do globljih vpogledov v obnašanje vaših strank na različnih napravah in platformah. S porastom mobilnih in drugih povezanih naprav uporabniki spletna mesta uporabljajo na veliko različnih načinov. GA4 vam omogoča sledenje teh interakcij in zagotavlja vam natančnejše podatke o tem, kako se ljudje angažirajo na vaši spletni strani. Te informacije vam lahko pomagajo sprejemati informirane odločitve o uporabniški izkušnji vaše spletne strani in izboljšati stopnjo konverzije.
- GA4 je zasnovan z zasebnostjo v mislih. Ko postajajo uporabniki vedno bolj pozorni na svojo zasebnost podatkov, se povečuje potreba po zaščiti uporabniških podatkov. GA4 je zgrajen z osredotočenostjo na zasebnost, kar olajša upravljanje soglasja uporabnikov in zbiranje podatkov na vseh napravah.
- GA4 zagotavlja celovit pogled na vaše marketinške napore. S UA ste lahko sledili le omejenemu nizu marketinških kanalov. GA4 pa vključuje širok nabor kanalov, vključno s socialnimi mediji, e-pošto in videom, kar vam daje boljše razumevanje učinkovitosti vaših marketinških prizadevanj.
.
.
.
.
.
Zaključek je, da je prehod na Google Analytics 4 nujen, če uporabljate Google Analytics za spremljanje uspešnosti vaše spletne strani.
GA4 vam nudi natančnejši, zasebnejši in celovit pogled na obnašanje obiskovalcev vaše spletne strani in marketinških prizadevanj. Če želite ostati konkurenčni in prilagodljivi v digitalnem svetu, je prehod na GA4 nujen.
Tukaj smo za vsa vaša vprašanja o prehodu na Google Analytics 4.
Kontaktirajte nas na info@starkmat.si.
Z veseljem bomo pomagali tudi vam.