Ljudje bolj zaupamo obrazom, kot pa logotipom in tudi zato gradimo osebno blagovno znamko. Osebne vrednote naj se prelivajo v osebno blagovno znamko in gradijo naš Zakaj. Izgradnja blagovne znamke je pomembna za uspešnost posameznika, kakor tudi za podjetje – podjetje smo ljudje. Na spletni strani našega podjetja, je ključno, da se predstavimo – zavihek “o nas” je najbolj bran zavihek na spletni strani. Nujno moramo pokazat obraz, saj hočemo ljudje vedeti, kdo stoji za izdelki in podjetjem s katerim bomo poslovali.
Pokažite svoj obraz
Ljudje bolj zaupamo obrazom, kot pa logotipom in tudi zato gradimo osebno blagovno znamko. Osebne vrednote naj se prelivajo v osebno blagovno znamko in gradijo naš Zakaj. Izgradnja blagovne znamke je pomembna za uspešnost posameznika, kakor tudi za podjetje – podjetje smo ljudje. Prednost osebne blagovne znamke je to, da smo vsi unikatni in tako se niti ne rabimo bati svoje konkurence, temveč se s konkurenco povezujemo.
Na spletni strani našega podjetja, je ključno, da se predstavimo – zavihek “o nas” je najbolj bran zavihek na spletni strani. Nujno moramo pokazat obraz, saj hočemo ljudje vedeti, kdo stoji za izdelki in podjetjem s katerim bomo poslovali.
Občutek varnosti
Ljudje se morajo ob nas počutit varni in to je ravno osebna blagovna znamka. Osebna blagovna znamka se manifestira v situaciji, ko nas ni v sobi – kaj se ljudje o nas pogovarjajo ko nas ni zdraven? Kaj bi rekli o nas?
Tu sem, obstajam
Pomembno, da se na nas spomnijo, ko se ljudje pogovarjajo ali iščejo storitev, ki jo ponujamo.
Najti moramo svoje poslanstvo in s kom hočemo delat – vedeti moramo kakšna je naša idealna stranka in kakšne so naše ključne prednosti. Da pa lahko določimo s kom želimo delat, pa moramo biti najprej iskreni do sebe. Pomanjkanje iskrenosti nas lahko odpelje na napačno pot in tudi stranke sčasoma opazijo naše neavtentičnost.
Družabna omrežja so danes digitalna vizitka. Paziti moramo kaj dajemo na Facebook profil oziroma ostale kanale. Z neprimernimi vsebinami na profilu lahko naredimo slab prvi vtis, še preden se dejansko srečamo in uspemo narediti tisti pravi prvi vtis.
Formula za marketing osebne blagovne znamke
- Občinstvo
- Oglaševanja
- Osebna blagovna znamka je prihodnost
- Korist posameznika
Grajenje občinstva, ki nam bo zaupa, a brez oglaševanja ni resnega posla – ni nujno, da je velika vrednost, vsekakor pa je potrebno nameniti nekaj denarja tudi direktno v plačano oglaševanje.
Vsebino prilagodimo stranki
Ključne točke pri pripravi vsebine:
- vsebino delamo za stranke / kupce
- predstavimo rešitev za problem
- lastnosti produkta / storitve niso na prvem mestu
Vsebino delamo za stranke
Pomembno je, da znamo z vsebino, ki jo kreiramo, na enostaven način predstavit teme oziroma storitve, ki jih ponujamo svojim (potencialnim) kupcem. Vsebine torej v osnovi ne delamo za ostale strokovnjake, temveč za stranke. S tem je mišljeno predvsem to, da se, na primer ne ukvarjamo s tem, ali smo v uporabili akademsko ustrezno terminologijo (ki jo dejansko razumejo samo strokovnjaki), seveda, če to delamo samo zaradi potrditve ceha ozimora konkurence.
Prilagodimo vsebine tako, da jo razumejo naše stranke. Pomeni, da nismo preveč strokovni, da nas stranke razumejo. Še enkrat- vsebine ne kreiramo za ostale strokovnjake – pozabimo na to kaj si bo mislila naša konkurenca, oziroma ostali strokovnjaki.
Prodaja in vsebina
80/20 je razmerje, ki mu tudi tukaj lahko sledimo – 20% vsebin naj bo prodajnih in 80% vsebin pa naj bo koristnih za bralca in ne direktno prodajajo ali kličejo k akciji (Call to Action).
Da se razumemo, to ne pomeni, da smo pri pripravi vsebine neprofesionalni, ohlapni ali, da vsebina zavaja. Ravno strokovnost daje zaupanje.
Predstavimo rešitve za problem
Vsi iščemo rešitve za svoje probleme. Ne iščemo lastnosti projekta ali produkta oziroma storitve. Na spletni strani, najprej povemo kateri problem rešujemo in ne lastnosti storitve/projektov/produktov. Poudarjanje lastnosti je ključna in najpogostejša napaka.
Prednosti uporabe
Ko pišemo vsebino moramo predstaviti prednosti uporabe oziroma sodelovanja in tudi, kaj se bo zgodilo, če našega produkta ali storitve ne bodo uporabljali.
Čustva in zgodba
Pri vsebini je poleg analitičnih podatkov pomembna tudi zgodba. Zgodba vpliva na čustva in danes vse več kupujemo s čustvi.
Kako do dobrih naslovov za vsebino
Primerna je uporaba številk, pravljična števila, ko za primer naštevamo namige za določeno temo. Pisanje naslovov naj bo usmerjeno v dejstva. Privlačen naslov pove kaj rešujemo z vsebino. Pomemben je pa tudi podnaslov s katerim orišemo vsebino.
Kako predstavimo vsebino
Dolžina odstavkov pri zapisih
Največ pet vrstic, na več, ker ljudje skeniramo. Če je v odstavku več kot 5 vrstic ljudje ne bomo brali. Besedilo torej razdelimo na manjše segmente in razdelimo z podnaslovi in naslovi.
Spletna stran
Spletno stran si lahko izdelate sami z dobro znanimi orodji kot so platforma Wix.com ali pa WodrPress. Sploh na začetku, ko vaša osebna blagovna znamka še ne prinaša denarja. Jasni gumbi na spletni strani in pozivi za akcijo, da je stranki jasno kaj naj naredi.
Prodajni gumbi morajo biti dovolj na gosto, skozi spletno stran in pa hitro dostopni kontaktni podatki. Stvari, ki se nam zdijo logične, našim obiskovalcem mogoče niso – zato je na spletni strani potrebno res nazorno in nedvoumno zapisat postopke, navodila in pozive k akciji. In spletno stran ne delamo zase, temveč za naše kupce. Na spletni strani moramo biti osebni. Poleg relevantne vsebine, naj bo stran opremljena tudi s prodajnimi besedili.
Socialna omrežja
Na podlagi tega, kdo je naša ciljna publika, prilagodimo pojavljanje na omrežjih in izbor najboljšega oziroma najbolj pomembnega in najbolj primernega kanala. Facebook, LinkedIn in Instagram so ključna omrežja, je pa odvisno od tega s kom želite komunicirat. Vsako od teh omrežij je ima svojo večinsko publiko. Zato ne objavljamo kar vse, na vseh omrežjih, ampak se prilagodimo ciljni publiki oziroma družabnemu omrežju.
Video
Za kreiranje videov lahko uporabimo orodje Canva. Video vsebine so zanimive, saj so del logike, ki izhaja iz dejstva, da je pomembno, da naši kupci vidijo naš obraz, da vedo s kom poslujejo. Priprava video vsebin danes ni tako zahtevno opravilo kot je bilo nekoč. Slike in video nam lahko doseg na socialnih omrežjih bistveno dvignejo, če ga uporabimo kot sestavni dela vsebine.
Prodajni lijak
Vprašati se moremo ali so naše stranke predvidljive, ali vemo kako bodo prehajale med izdelki. Gre za konstanto prodajo, da nimamo prevelikega nihanja. Če imamo možnost najprej naredimo tudi kakšne brezplačne vsebine, s katerimi zgradimo zaupanje in bazo iz katere lahko kasneje prodajamo.
Različni cenovni nivoji omogočajo, da postopoma omogočamo, da nas stranka najprej spoznajo. Kasneje bodo kupile dražje produkte.
Pull marketing – magnetni marketing
Marketing privlačnosti – z vsebinami privlačimo ljudi, ki jih zanimajo naše vsebine. Torej ne rabimo prodajat, ampak kreiramo vsebine in s tremi vsebinami prepričamo, da nam zaupajo.
To je obratna logika, kot se smo jo navajeni od klasičnih prodajnih strategij, ker preko marketinga, tržniki trudijo, da na vsak način odtrgajo kanček naše pozornosti. Za tovrstne manevre je potreben denar in dober želodec. Veliko cenejši in kupcu prijaznejši, pa je marketing privlačnosti – se ne vsiljuje in prodira, temveč privlači in zasidra, kot relevantna vsebina, ki jo preprosto hočemo spremljat, konzumirati. Pri takemu načinu marketinških dejavnosti, pa veliko pomaga ravno osebna blagovna znamka.
Na spletu mora kupec videt oglas 5 do 22-krat, preden se zgodi nakup. Logika magnetnega marketinga pa je, da nas kupci nami najdejo ker imamo relevantne vsebine, ki jih delamo v okviru našega vsebinskega marketinga.
Fokus na eno stvar
Najti moramo svojo izredno ozko nišo – delamo to kar ne dela nihče in na tak način – oziroma ozka niša znotraj nekega večjega področja, ki nam omogoča diferenciacijo.
Imate vprašanje za nas?
Pišite nam.