Poznate obvezno opremo na začetku vaše poslovne poti?
Obvezne oprema, ko odprete podjetje je predstavljena kot osnovno orodje. Kot pri večini stvari, ki jih postavimo na novo, so tudi pri podjetju začetki najtežji. Zdi se, kot da ni konca nalogam iz seznama nujnih opravil. In zato smo pripravili nekaj osnovih točki, pri katerih vam lahko na vašem začetku pomagamo mi.
Razvrstili smo jih po logičnem zaporedju, na podlagi naših izkušenj, po katerem bi se lahko te procesi odvijali. Da ne bo pomote – zavedamo se, da je pri odprtju podjetja potrebno opraviti veliko več, kot le teh nekaj točk. A to so izhodiščne točke za lažjo (spletno) prodajo.
1. ZAKUP DOMENE / SPLETNI NASLOV PODJETJA
Zakup domene je povezan z imenom podjetja oziroma blagovno znamko. Smiselno je, da že med samim snovanjem imena za vaše novo podjetje. preverite ali je bilo ime že registrirano kot domena za spletno stran (www.ime-podjetja.si) To lahko preverite pri ponudnikih registracije domen – tukaj je nekaj njih: DOMENCA, ŽABEC, HITROST, NEOSERV
2. SLUŽBENI / URADNI MAIL
Uradni oziroma službeni e-naslov podjetja se navezuje na nakup domene – info@ime-podjetja.si Vsekakor svetujemo, da že od samega začetka uporabljate uradni mail, saj je to veliko bolj profesionalno, kot če imamo naprmer osebni mail tudi za službene zadeve. Službeni mail z uradnim naslovom podjetja lahko uporabljamo oz. povežemo z obstoječim G-mail računom – torej iz enega mesta vidimo tako službeno kot osebno elektronsko pošto.
3. OBLIKOVANJE LOGOTIPA
Več o samem procesu oblikovanja logotipa si lahko preberete v našem zapisu z naslovom Oblikovanje logotipa, ki ga lahko najdete tukaj. Dobro je tudi, da razumete sledeče: Oblikovanje logotipa je proces. Kar bi na tem mestu poudarili je sledeče – izbira imena, zasnova slogana in oblikovanje logotipa so pri našem delu nerazdružljivo povezani. To pomeni, da je najboljše, da nas v proces vključite čim prej, kar lahko vam prihrani veliko časa in energije, saj je z odprtjem podjetja že tako ali tako veliko dela.
4. DRUŽABNA OMREŽJA
Izbira družabnega omrežja, kakor tudi sama komunikacija s potencialnimi naročniki oziroma kupci, je odvisna od storitve oziroma produkta, ki ga prodajate ali predstavljate. Ugotovi moramo tudi, ali je ste usmerjeni v B2B ali B2C kupca. Da bi torej posplošeno rekli, da je Facebook veliko bolje orodje za promocijo kot Instagram ali LinkedIn, pač ne gre – na svar moramo pogledati celostno in se odločiti za komunikacijski kanal, ki je najbolj primeren za vaš posel.
5. SPLETNA STRAN
Spletna stran je lahko vaš najboljši prodajalec – verjetno kar drzna izjava, ki pa jo lahko potrdimo na lastni izkušnji – več na to temo si lahko preberete na v zapisu, ki ga lahko najdete tukaj. Res na kratko – spletno stran si mora vsak podjetnik predstavljati kot nekakšno digitalno utrdbo, ki lahko zagotavlja konstantno pridobivanje novih kupcev ali naročnikov. Služi tudi kot oglasna deska ali pa mogoče kot spomenik vašim dosežkom – objavite priznanja, certifikate ter mnenja zadovoljnih strank in pa predstavitev referenc – vse to vam omogoča pridobivanje zaupanja in verodostojnosti ter relevantnosti.
Več o samem procesu zasnove spletne strani si lahko preberete v našem zapisu na tej povezavi.
Ne pozabite na aktualne subvencije na področju digitalnega marketinga
Pravkar so bile objavljene tudi nove finančne spodbude na področju digitalnega marketinga. Konkretno subvencije za izdelavo spletne strani ali spletne trgovine. Povrnjene lahko dobite do 60% investicije v novo spletno stran/trgovino. Več o teh prijaznih spodbudah smo zapisali v zapis: >>> VAVČER ZA DIGITALNI MARKETING