Oblikovanje uporabniške izkušnje – PRIMER
Tokrat bomo nekaj besed namenili oblikovanju uporabniške izkušnje, zakaj je tako zelo pomembna pri izdelavi spletne strani/trgovine in to prikazali na primeru našega naročnika.
Uporabniška izkušnja (UX = User Experience) je prodajna/informacijska pot, ki vodi uporabnika, ko pride na vašo spletno stran. Meri pa se v tem, kako hitro ta uporabnik tudi najde iskane informacije. Zelo pomembno je, da je stran hitra, razumljiva, pregledna, nudi veliko dodatnih informacij in na koncu pusti pri obiskovalcu strani pozitivno izkušnjo.
Kako se obiskovalec počuti na vaši spletni strani? Je zmeden? Dolgo išče iskano informacijo? Izgubi potrpljenje zaradi počasne strani? Vsa nepotrebna kreativa zamegli pot do iskane informacije? So kontaktne informacije tam, kjer jih uporabnik pričakuje?
Primer dobre izkušnje je, da uporabnik na strani hitro in enostavno navigira skozi vsebinske sklope. Elementi na strani pa ga skozi ta proces tudi vodijo. Uporabnik se ne izgublja, kar je včasih poseben izziv, kakor je bil pri projektu, katerega smo izvedli nekaj časa nazaj.
KAKO POTEKA načrtovanje uporabniške izkušnje?
1. Definicija cilja spletnega mesta
2. Raziskovanje
3. Funkcionalnost
4. Žični izris spletnega mesta – wireframe
5. Uporabniška izkušnja in testiranje
ŠTUDIJA PRIMERA – PROJEKT: Oblikovanje uporabniške izkušnje in izdelava spletne strani www.kc-semic.si
Da bi si lažje predstavljali nekaj osnov, skozi katere gremo konkretno z naročnikom, vas vabimo, da si ogledate naš projekt izdelave spletne strani za Kulturni center Semič – Turistično informacijski center Semič. Tako je, prav ste prebrali. Ne, to nista dve spletni strani, ampak ena. Verjetno ni potrebno dodatno omenjati, kakšen izziv je bila postavitev uporabniške izkušnje.
Oblikovanje uporabniške izkušnje je bilo pri tem projektu še toliko bolj izrazitejše kot sicer. Ne le, da gre za stran, ki nagovarja skoraj vse ciljne skupine: kultura, mladina, turizem – temveč je moral biti izredno dobro optimiziran tudi del strani za tiste, ki jih zanimajo zgolj dogodki.
Kako torej oblikovati spletno mesto, na katerem se bo dobro znašel nekdo, ki ga zanimajo dogodki v kulturnem centru, dogodki za mlade v občini ali pa nekdo, ki bi želel izvedeti več o turistični ponudbi kraja?
Hkrati pa, da se stran že na prvi pogled razlikuje od ostalih podobnih, a da ima tudi rdečo nit z destinacijo Bela krajina ter odseva pestrost ponudbe v kraju. No, pa če smo iskreni, niti ni podobnih primerov prav veliko. Ali so strani, ki so namenjene le kulturnemu centru ali pa turizmu. Projekt je bil za vse udeležene v projektu precejšen izziv, a smo veseli rezultata. Ta pa ne bi bil tako pozitiven, če vsi deležniki ne bi k projektu pristopili res 100%.
Oblikovanje uporabniške izkušnje je proces, ki se ne zastavi le v začetku izvajanja projekta. Je proces, ki poteka ves čas oblikovanja spletne strani, se nenehno izboljšuje in poteka tudi po koncu izvedbe projekta. Veseli pa nas, da naročnik razume pomen odličnega UX in se zavzema za nadaljnje nadgrajevanje.
Več vpogleda v oblikovanje uporabniške izkušnje in izdelavo spletne strani za KC Semič – TIC Semič pa TUKAJ: >>> Projekt KC Semič – TIC Semič
Foto: Tamara Lončarić
__________________________
Želite BREZPLAČEN pregled vaše spletne strani / trgovine – uporabniška izkušnja, SEO, hitrost strani? Ali pa pregled komunikacije na družbenih omrežjih: Facebook, Instagram, Linkedin?
Pišite nam >>> info@starkmat.si ali prek obrazca TUKAJ.