LinkedIn in možnosti reakcij pod objavami
Pa se je zgodilo tudi na družbenem omrežju LinkedIn. Trenutek, na katerega smo čakali vsi uredniki poslovnih strani na tem omrežju in njega uporabniki.
LinkedIn je končno dodal možnost izbire dodatnih reakcij pod objavami.

Tako je izgledalo današnje presenečenje, ko smo v ekipi zagledali nove možnosti komuniciranja na tem največjem poslovnem družbenem omrežju na svetu, katerega številka uporabnikov že presega 50 milijonov.
Zgodili pa so se tudi konstruktivni komentarji pod objavami svetovnih LinkedIn gurujev. Seveda na temo glede strokovnosti razširitve na nove reakcije.
»Ni mi všeč. Potrebno je ohranjati profesionalno komunikacijo na tem omrežju. Kominikacija ne more biti enako kot na Facebook-u «. G. McKew
To je res. Se strinjamo, da je LinkedIn poslovno družbeno omrežje, kjer je primerno ohranjati profesionalno komunikacijo. Že izbira objav, fotografij v objavah in tudi profilnih fotografij – pač ne more biti ista kot na ostalih omrežjih. Pa vendar.
Ena izmed replik na mnenje McKew-ove je bila tudi tale:
»Strokovno? Menim, da so tisti, ki delajo v različnih organizacijah, človeški, ploskajo, nasmehnejo se, mar ne? Ti simboli so tako ali tako prišli dokaj pozno na to omrežje. Nazadnje ni nič narobe s kopiranjem, če vas premakne naprej« S. Shaibu
Bi se strinjali s Shaibu-jem? A ni že kar precej časa jasno, da v resnici B2B (Business2Business) ni nikoli zares obstajal in da je bil vseskozi H2H (Human2Human) tisti, ki je krojil poslovni svet? Posel smo še vedno ljudje.
Nove reakcije pa trenutno še niso na voljo za vse in bodo šele v prihodnjih mesecih začele veljati za uporabnike po vsem svetu.
Pod objavami boste poleg značilnega »Všeč mi je« zdaj zagledali še 4 nove reakcije v različnih barvnih krogih in simbolih, ki razširjajo načine, na katere lahko uporabnik Linkedin omrežja izraža sebe.
Kdo še potrebuje več možnosti izbire poleg opcije “Všeč mi je”?
Potreba po izražanju na LinkedInu se lahko zdi pretirana ali nepotrebna za profesionalno platformo, vendar produktni vodja Cissy Chen vztraja, da so bile te nove možnosti bolj zahtevne, kot si morda mislite:
»Ena od stvari, ki jih od vseh vas redno slišimo, je, da želite izrazitejše načine za odzive na različne objave, ki jih vidite na svojem zidu. Hkrati ste nam povedali, da ko objavljate na LinkedInu, želite več načinov, da bi se čutili in razumeli, zakaj je nekomu všeč, kar ste rekli. Ko objavljate nekaj, kar bi lahko nekdo razumel kot slabo novico, je »Všeč mi je« neustrezna reakcija. Izdelovalci izdelkov za platformo so se iskreno odzvali na ta izziv. Odločeni smo ostati osredotočeni na potrebe naših članov in na edinstvene pogovore, ki jih imajo na LinkedInu,” je dejal oblikovalec izdelkov Ricardo Rivera.
Tako so si prizadevali ustvariti možnosti, ki uporabnikom pomaga izvedeti, zakaj je nekomu všeč to, kar si delijo na »mehek« ali bolj posreden način.
Spoznajte nove reakcije podjetja LinkedIn

Poleg ohranjene možnosti »Všeč mi je« bomo uporabniki po vsem svetu kmalu imeli dostop do dodatnih težko pričakovanih 4 reakcij. So vam všeč oziroma se vam zdijo uporabni?
Čestitka
Del procesa, ki so ga oblikovalci izdelka LinkedIn uporabljali za določanje najprimernejših reakcij, je bila analiza najpogostejših odzivov na besedo z 1-2 besedami. Njihova prva ugotovitev? »Čestitke«. Kot rezultat je bil ta gumb za reakcijo (označen z zelenimi rokami) razvit za uporabnike, da »pohvalijo dosežek, kot je novo delovno mesto ali govor na dogodku.« Tržniki lahko uporabijo primere tega odziva na merjenje vrednotenja za mejnike v podjetju, nastop na seznamih podjetij in dopolnitev njihove delovne sile.
Ljubezen
Chen v svojem sporočilu o izdelku napiše, da bi bil ta gumb, označen z rdečim koralnim srcem, najprimernejši za izražanje globokega odziva in podpore, kot je pogovor o ravnotežju med delom in zasebnim življenjem ali pomena mentorstva. Neposredna posledica podatkov, pridobljenih iz mehanizmov povratnih informacij, kot so ankete uporabnikov in komentarji, kjer ljudje pogosto govorijo: »Potrebujem gumb za ljubezen«. Trženje socialnih medijev lahko pazi na ta odziv ob izdaji novih izdelkov ali funkcij izdelka. ali koristne odgovore na poizvedbe spremljevalcev.
Razmišljujoč
Včasih je lahko koristno, če lahko pokažete, da je objava spodbudila razmišljanje, ne da bi to storili na način, ki bi sporočil zgolj »Všeč mi je«. Za to je bila zasnovana »razmišljujoča« reakcija, ki jo predstavlja rumena žarnica. »V preteklih raziskavah,« je ugotovila Rivera, »smo ugotovili, da uporabniki želijo vedeti, ali ideje v objavah vplivajo na druge ljudi. Ta vpogled je navdihnil reakcijo »Insightful« (in »Curious«). Pri uporabi vsebin za predstavitev idej, za katere upajo, da bodo sprožile spremembe v vedenju ali pomembne povratne informacije, lahko opazovanje uporabe te reakcije pomaga ustvarjalcem vsebine pri ugotavljanju, ali njihova vsebina dosega želeni cilj.”
Radoveden
“Reakcija, ki je tesno povezana z »razmišljujočim« odzivom, “omogoča uporabnikom, da pokažejo svojo željo, da bi izvedeli več ali se odzvali na temo, ki povzroča to vedoželjnost.” Ta možnost bi lahko zagotovila poseben vpogled ustvarjalcem vsebine, saj bi lahko zagotovila jasne nasvete o katere elemente koncepta ali procesa bi bilo treba spremljati ali dopolnjevati. Ta reakcija, označena z vijolično in ima v svojem krogcu “razmišljujočo oziroma radovedno” glavo, je tista, ki verjetno najde posebno korist na LinkedIn-u – bolj izobraževalno noto kot na drugih platformah, kjer so reakcije razporejene nekoliko drugače.
Štirje novi načini za povezovanje ljudi po vsem svetu
Povezovanje ljudi po celem svetu tudi na način podajanja reakcij. Odločitev podjetja LinkedIn, da razvije dodatne reakcije, se ne zdi nova. Tako te reakcije ne predstavljajo le modne muhe. Ne glede na to kako »neresne« se nam zdijo, pomagajo vsem ponudnikom koristnih vsebin, da izvedo tudi več o svoji ciljni skupini.
Kaj predstavljajo neverbalni elementi čustvenih izrazov računalniško posredovanega komuniciranja? Predstavljajo čustveno jedro komuniciranja na družbenih omrežjih. In, če si hočemo ali nočemo priznati, zaznamujejo sodobno družbo.
Pa ko smo že pri H2H. A niso te reakcije ali ostalih čustvenih simbolov ali emotikoni, ravno poseben način za upodabljanje obraznih izrazov v nekem trenutku v pisani obliki? Gre za neverbalne izraze, ki bi jih nenazadnje tudi v komuniciranju v živo sogovorniku podajali prek telesnih izrazov, mar ne?
Zakaj biti torej proti, ko pa smo razvili tako enkraten neverbalni globalni jezik?
Veseli bomo vašega razmišljanja o tej temi v komentarju spodaj.
Novica povzeta po >>> Social Media Week