Oblikovanje spletne strani je proces, pri katerem ne gre samo za vizualno podobo spletne strani. Oblikovanje spletne strani je sestavljeno iz vsebinskega, analitičnega in oblikovnega dela.

POŠLJI POVPRAŠEVANJE

Oblikovanje spletne strani je proces, pri katerem ne gre samo za vizualno podobo spletne strani. Oblikovanje spletne strani je sestavljeno iz vsebinskega, analitičnega in oblikovnega dela. V vsebinskem delu oblikovanja spletne strani, moramo najprej definirat vsebinske parametre, ki bodo temelj.

Na podlagi vsebinske zasnove, se lotimo analitičnega dela oblikovanja spletne strani. Gre za SEO analizo, pregled konkurence in pozicioniranje blagovne znamke. Šele ko nam je kristalno jasno kakšen je vsebinski okvir spletne strani in kakšen je marketinški aspekt spletne strani, sledi oblikovanje spletne strani.

Pri vizualni zasnovi spletne strani, oziroma oblikovanju končnega izgleda, nem kot osnova služi celostna grafična podoba podjetja. CGP podjetja ima definirane vse osnove, kot so barvna shema in barvne kombinacije in značilne oblikovne elemente.

Velik del oblikovanja spletne strani pa je tudi oblikovanje uporabniške izkušnje. Tega dela ne smemo pozabiti, saj nam to omogoča, da je naša spletna stran uporabniku prijazna. Da torej ni samo lepa, ampak se obiskovalici spletne strani na njej tudi znajdejo.

Oblikovanje spletne strani je tako posledica parametrov, ki jih definirano v korakih, ki smo jih že omenili. Iz tega sledi, spletna stran = vsebina, marketing analiza, celostna grafična podoba. Nikakor ne obratno, saj je bistveno, kaj je vsebina na strani in kako se bo vaša stran pozicionirala na svetovnem spletu. Oblikovanje je tako absolutno podrejeno vsebinskim in marketing ciljem – relevantna vsebina in dobra pozicija v Google iskalniki.