Instagram – Poskrbite za odličen prvi vtis!
Instagram je eno najbolj priljubljenih družbenih omrežij. Ko začnete uporabljati družbeno omrežje Instagram za vaš posel, priporočamo, da za začetek upoštevate vsaj teh nekaj osnovnih usmeritev.
Ne, ni dovolj, da samo nekaj mimogrede objavljate – “toliko, da nekaj je”. Potem boljše, da vašega podjetja sploh ni prisotnega na družbenih omrežjih, saj si lahko zapravite odličen prvi vtis. Tako kot pri uporabi Facebook-a za vaš posel, je tudi tukaj pomembno, da najprej razdelate vaš namen, cilje, strategijo.
Po zadnji raziskavi podjetja Valicon je imelo v letu 2019 kar 82 % Slovencev v starosti od 16 do 74 let svoj profil na vsaj enem družbenem omrežju, pri čemer so na njih preživeli vsaj eno uro dnevno. Največ uporabnikov je uporabljalo Facebook (995.500) in Instagram (450.000). Sledijo še Twitter, Pinterest in Linkedin.
Število uporabnikov pa iz leta v leto narašča. Prav zato družbena omrežja predstavljajo odlično priložnost za oglaševanje, kjer preprosto morate biti prisotni in vanje vložiti del svojega proračuna. A pozor – “ne nosite vseh jajc v isti košari”.
Pred vami je 8 hitrih nasvetov kako lahko na družbenem omrežju Instagram povečate število sledilcev, interakcije z njimi in poskrbite za odličen prvi vtis.
Če ste šele začetnik na Instagramu so lahko to odlične usmeritve, če pa že nekaj časa upravljate Instagram za vaše podjetje – potem pa naj služijo kot koristen opomnik.
Objavite zanimive, barvite fotografije in videoposnetke
Instagram je namenjen zagotavljanju vrednosti vašim sledilcem, še posebej, če želite več sodelovanja. Ko objavljate na Instagramu, naj bo vaš cilj objaviti fotografije in videe, ki vzbujajo pozitivna čustva, kot so sreča, humor, motivacija, nostalgija, ljubezen ali kaj drugega. Visokokakovostne fotografije z veliko barvami običajno pritegnejo največ akcije.
Ne pretiravajte z učinki filtra
Instagram ponuja vrsto filtrov, ki jih lahko uporabite za svoje fotografije, da samodejno izboljšate videz in slog. Vendar se zdi, da je ta trend že dosegel vrhunec. Ljudje želijo fotografije in videoposnetke, ki so barviti, a razmeroma naravnega videza. Čeprav so učinki filtra vabljivi, poskusite omejiti njihovo uporabo in ohraniti normalno barvo in kontrast na večini fotografij.
Uporabite oznake hashtags, vendar jih uporabljajte zmerno
Uporaba hashtagov na Instagramu je odličen način za povečanje vašega dosega na platformi, spodbujanje večje angažiranosti in celo privabljanje novih sledilcev. Žal nekateri uporabniki (ali tisti, ki upravljajo s poslovnimi profili podjetij, znamk) pretiravajo. Njihovi napisi so pogosto polni hashtagov, mnogi niti niso pomembni za temo objave. Če se odločite za uporabo hashtagov, poskrbite, da jih bo čim manj in uporabite samo ustrezne ključne besede.
Pogosto objavljajte, da ohranite zanimanje sledilcev
Če želite obdržati zanimanje sledilcev na Instagramu, morate redno objavljati novo vsebino. To ne pomeni, da morate objaviti 10 fotografij na dan. Pravzaprav bi moralo biti objavljanje enkrat na dan ali vsaj enkrat vsak drugi dan dovolj pogosto, da ohrani zanimanje vaših trenutnih sledilcev. Če dolgo časa ne objavljate, ne bodite presenečeni, če boste začeli izgubljati svoje sledilce.
Komunicirajte s svojimi sledilci
Pomemben nasvet: Nikoli ne prezrite svojih zvestih sledilcev, ki redno všečkajo in komentirajo vaše fotografije! To je zanesljiv način, da sčasoma odženete ljudi stran. Namesto tega povejte svojim sledilcem, da jih cenite. Odgovorite na njihove komentarje ali celo pojdite preveriti njihov prodil in všečkajte nekaj njihovih fotografij.
Naj vas ne zamika nakup sledilcev
Okoli nakupa sledilcev na Instagramu je veliko hrupa. In res je, da lahko dobite nekaj velikih številk za relativno malo finančnega vložka. Težava pri njihovem nakupu je, da so pogosto večinoma ponarejeni in neaktivni.
Vaš račun se lahko zdi malce nenavaden uporabnikom, ki vidijo, da imate 15.000 sledilcev, vendar skoraj nič všečkov ali komentarjev na vaše fotografije. Držite se realnega grajenja števila vaših sledilcev odnosa z vašimi sledilci. Ni vse v številkah.
Objavite zgodbe – Storyje
Zgodbe so manj trajne, bolj »trenutne« vsebine, ki jih lahko objavite, da si jih ogledajo vaši sledilci. Prihajajo v obliki fotografij in videoposnetkov in samodejno izginejo po 24 urah. Oglejte si jih na vrhu aplikacije (v obliki okroglih mehurčkov, ki jih tapnete). Zgodbe preprosto ponujajo bolj sproščen način povezovanja, deljenja in interakcije s svojimi sledilci.
Zgodbe postajajo vse bolj povezane z drugimi oblikami družbenih medijev. Če na primer uporabljate Twitter in najdete tvit, ki vam ustreza, ga lahko preprosto dodate svoji zgodbi. Tapnite tvit, nato pa ikono za skupno rabo in izberite Instagram Stories. Tvit bo prikazan kot del vaše Instagram zgodbe. (Ta funkcija je trenutno podprta samo v sistemu iOS.)
Bodite na tekočem z najnovejšimi Instagram trendi
Želite, da vaš Instagram profil pregleda strokovnjak in vam sporoči kako bi lahko še izboljšali vaše upravljanje tega družbenega omrežja?
Tako lahko vplivate na odličen prvi vtis vaših potencialnih kupcev, izboljšate “brand awareness” ali pa enostavno izboljšate uporabniško izkušnjo, ko sledilci iščejo več informacij o vašem izdelku/storitvi. Lahko vam pomagamo, pišite mi na mateja@starkmat.si