5 TOP marketinških kampanj 2020
5 izbranih marketinških kampanj leta 2020 in kaj se lahko od njih naučimo za leto 2021
Ko se leto počasi končuje je pomembno razmisliti o dosežkih in začrtati nove cilje za prihajajoče leto. Čeprav je bilo leto 2020 polno vzponov in padcev, nam je v naši panogi ponudilo vrsto inovativnih in kreativnih marketinških kampanj. Tako lahko za leto 2021 črpamo navdih tudi iz njih.
Za kreacijo uspešne tržne kampanje se mora poklopiti veliko parametrov. Se pa nekateri pojavijo v prav vsaki uspešni kampanji, kar lahko jemljemo tudi kot “formulo za kreiranje uspešne vsebine”. Seveda je večjim podjetjem to lažje, saj imajo večji budget. A tudi manjša podjetja lahko črpajo ideje za svojo promocijo.
Kaj lahko pomaga, da bo vaša kampanja uspešnejša?
>>> Ustvarite nepozabno vsebino
>>> Ne komplicirajte – naj bo preprosto
>>> Bodite pristni
>>> Oblikujte močno sporočilo
Ljudje želijo uživati vsebine, ki jim popestrijo življenje in jim dajo prijetno izkušnjo. Bistveno je najti ravnovesje med interesi vaše publike / ciljne skupine / potencialnih kupcev in vrednotami vašega podjetja. Tako lahko zagotovite verodostojno in smiselno kampanjo.
V Starkmatu smo sestavili seznam petih najbolj izstopajočih marketinških kampanj leta 2020. Seveda so to le ene izmed vseh res izvrstnih kampanj po svetu. Izluščili bomo nasvete in predloge, kako lahko tudi vi uporabite te taktike za svojo digitalno marketinško kampanjo v prihodnjem letu.
1. AMAZON: Zgodba o upanju, ki ga v časih, ko se borimo s Covid-19, potrebujemo vsi
Amazon, največji svetovni trgovec, je v Ljubljani posnel svoj božični oglas 2020. Snemali so ga na lokacijah v Trnovem, na Miklošičevi ulici in pri Stari elektrarni. V njem spremljamo mlado baletko. Ta je zaradi pandemije s Covid-19 prisiljena vzeti svoje sanje izključno v svoje roke.
Taïs izberejo za glavno plesalko v predstavi, za katero pridno vadi. Na koncu je odpovedana zaradi novega koronavirusa. Njena družina pa s pomočjo izdelkov, ki se jih lahko naroči prek Amazona, pripravi predstavo kar pred domačim blokom, občinstvo pa so sosedje na balkonih.
Čustven božični oglas spremlja skladba legendarne zasedbe Queen, Show Must Go On. Z njim sporočajo, da se bo “šov” kljub pandemiji nadaljeval. Prek zgodbe balerine pa ljudem dajejo upanje na boljšo prihodnost. Amazon se je v oglasu dotaknil tudi hudih časov, ki jih preživljajo zaposleni v kulturi. Bodite v koraku s časom in svojo zgodbo povežite z aktualnim dogajanjem.
2. LEGO: Brailleove opeke pomagajo otrokom z motnjami vida
Navdihujoče je, ko blagovne znamke prevzamejo pobudo za napredek in izboljšanje. LEGO je prav to storil s svojim novim izdelkom, LEGO Braille Bricks. Njihova močna marketinška kampanja prikazuje njihovo željo po izboljšanju učenja slabovidnih otrok in ustvarjanju načina, da se hkrati učijo in igrajo. Braillove opeke so zasnovane tako, da otrokom pomagajo spoznavati posamezne braillove črke in številke, hkrati pa so še vedno združljive s celotnim LEGO System of Play.
Tu lahko vzamemo vključenost. LEGO je predstavil, da njihova blagovna znamka skrbi za dobro počutje potrošnikov, in se zaveda, da bi lahko ustvarili resnične, pozitivne spremembe. LEGO je razumel, da je med njimi in nekaterimi njihovimi ciljnimi skupinami treba zapolniti vrzel, Tako so ustvarili sistem, ki omogoča bolj vključujočo igro in izboljšanje izobraževanja slabovidnih otrok.
Ni vam treba jutri spremeniti sveta in popolnoma preoblikovati celotne blagovne znamke. Ta marketinška kampanja ponazarja, da je vpliv in resnična vrednost izdelka ali storitve tisto, kar bo vplivalo na uspeh marketinške kampanje. Ugotovite, kdo je vaša ciljna skupina, tako da upoštevate njihove potrebe in želje.
3. Chanel No5: Ikonski plakat za materinski dan govori mamam sveta
Chanel je ustvaril ljubko marketinško kampanjo za promocijo svojega ikoničnega parfuma No5. Ta kampanja je čudovit spomin na materinsko ljubezen in spodbuja, da bi se matere morale nagraditi za vse svoje trdo delo. Ta oglas govori mama sveta in ponuja sporočilo, ki resnično odmeva.
Čustva in spomini oblikujejo človeka, kakršen je, in če se lahko dotaknete te povezave, bo vaše sporočilo doseglo ciljno publiko veliko bolj učinkovito. Chanel je našel način, da močna čustva poveže z živimi spomini in spomini, ki jih vsi delimo in razumemo.
Na ta način je Chanel lahko izvedel tako močno kampanjo s preprostim risanjem in sporočilom. Vzemite si čas, da spoznate svojo ciljno skupino / vaše sledilce. Ugotovite katere so skupne lastnosti, ki jih delijo, in kaj lahko storite, da vzbudite občutek enotnosti in zavzetosti.
4. Gillette: Kampanja “Najboljši moški kot sem lahko” preoblikuje boljšo prihodnost za moške
V zadnjih letih je bilo veliko močnih marketinških kampanj, a ta je nekoliko drugačna. Moč tega sporočila odzvanja globlje kot večina. Obravnava težke pogovore in zaskrbljujočo resničnost, s katero se danes srečujemo v svetu.
Gillette se je odločila predstaviti najboljše, kar so moški lahko, tako da je sprejela svoje prednosti in slabosti ter se odločila zavzeti za to, kar je prav. V luči gibanja #MeToo in številnih drugih s tem povezanih sistemskih vprašanj, ki so posledično prišla na dan, oglas kaže, da Gillette prepozna vpliv, ki ga imajo. Spremenijo prihodnost na bolje, tako da gredo po drugi poti.
Ta oglas je tako poseben, ker Gillette priznava njihove pomanjkljivosti in priznava, da so bili del problema. Na začetku oglasa je prikazan stari oglaševalski slogan “Najboljši človek lahko dobi”, nato pa vprašanje celo obrne nazaj nanje.
Prvi korak k spremembam in izboljšavam je prepoznavanje slabosti in preteklih neuspehov za napredovanje.
5. Reebok: 25.915-dnevna marketinška kampanja ustvarja močne čustvene povezave
Reebokova marketinška kampanja 25.915 dni je prepričljiva in zasnovana na zgodbah. Dokazuje, kako močna je lahko resnična čustvena povezava. 25.915 dni simbolizira povprečno življenjsko dobo človeka in poudarja pomen življenja vsak dan v največji možni meri. Po Reebokovih besedah častite telo, ki ste ga dobili.
Reebokova kampanja je temeljila na enem preprostem, a navdihujočem sporočilu: bodite bolj človeški. Želeli so se odzvati na svoje občinstvo in ustvariti trajni učinek; takega, ki bi ga ljudje lahko vnesli v svoje življenje.
Poskusite najti načine za vzpostavljanje močnih povezav s svojim občinstvom in ustvarjanje visokokakovostnih kampanj za digitalno trženje, ki poudarjajo vrednost vaše blagovne znamke v življenju vašega sledilca / potencialnega kupca / ciljne skupine.
Naučite se, kako potrošnikom dati vsebine, ki jim popestrijo življenje in jim nudijo prijetno izkušnjo. Poiščite ravnovesje med njihovimi interesi in vrednotami, ki stojijo za vašim podjetjem. Tako zagotovite, da bodo vaše marketinške kampanje v prihodnjem letu verodostojne in smiselne.
Vsa ta priporočila pa lahko uporabite na vseh komunikacijskih kanalih. Tudi kadar pripravljate novo objavo na Facebook-u ali vsebino za radio oglas.
Vam pomagamo pripraviti nekaj nepozabnega? Kontaktirajte nas.