Tudi v letu 2022 bodo družbena omrežja krojila prodajne uspešnosti
Ste vedeli, da smo leta 2021 dosegli več kot 3,7 milijarde uporabnikov družbenih omrežij po vsem svetu? Zato ni nič čudnega, da se tudi na našo agencijo obrača vse več podjetij s vprašanji »kako pritegniti ogromno občinstvo družbenih omrežij in katere trende pričakovati v tej nenehno spreminjajoči se digitalni pokrajini?«
Preverili smo kaj je glede tega ugotovila ekipa HubSpota, ki je vodilna svetovna platforma za digitalizacijo procesov v podjetju. Anketirali so več kot 1000 strokovnjakov za trženje, da bi izvedeli, katere trende bodo podjetja B2B in B2C izkoristila leta 2022.
TUKAJ JE 10 TRENDOV*, ki bi jih morali uredniki družbenih omrežij poznati in izkoristiti v naslednjem letu:
- TikTok bo prevladoval v prostoru družbenih omrežij.
- Doseganje novih ciljnih skupin bo postalo glavni cilj družbenih omrežij za podjetja.
- Podjetja bodo bolj namensko zaposlovala družbene medije.
- Obogatena resničnost bo postala najljubši način potrošnikov za preizkus izdelkov in interakcijo z blagovnimi znamkami.
- B2B podjetja bodo povečala investicije v oglaševanje na omrežjih Instagram in Twitter.
- Influencer marketing (vplivnostni marketing oz. oglaševanje s pomočjo spletnih vplivnežev) bo še dodatno povečal svojo moč.
- Oglaševanje na družbenih omrežjih bo postalo bolj izpopolnjeno.
- Podjetja bodo vlagala več pozornosti v vsebinski marketing in v zvočne klepetalnice v živo.
- Prodajne zahteve na družbenih omrežjih bodo rasle (nakup direktno na omrežju).
- Potrošniki bodo hrepeneli po »hitri vsebini« oz. »snackable content«.
* Seveda gre za trende na svetovni ravni. Glede na izkušnje v našem prostoru bi lahko potrdili večino točk. Opozorili bi na dejavnosti v povezavi s Twitter omrežjem – gre za dve različni zgodbi, če recimo primerjamo popularnost tega omrežja v ZDA ali v Sloveniji. Vedno pa se moramo vprašati kje se nahaja naša ciljna skupina, naši kupci. Če imate odlično aplikacijo, ki pomaga novinarjem pri njihovem delu – je zagotovo Twitter odličen medij. Tudi TikTok v Sloveniji še ni dosegel tako ekstremne popularnosti kot jo je deležen drugje v svetu, a ta vztrajno raste. Znova je potrebno razmisliti kdo so uporabniki tega omrežja in ali se nam splača investirati čas in denar za promocijo na tem omrežju. O tem več v prihodnjih zapisih. Mogoče še posebna pozornost omrežju YouTube, ki tesno zasleduje prvo mesto, ki še vedno pripada omrežju Facebook po številu uporabnikov. O tem smo pisali v članku »Uporaba YouTube kanala za podjetja in optimizacija«.
Danes se svet okoli nas nenehno spreminja. In čeprav menimo, da vemo, kaj lahko pričakujemo od družbenih omrežij, nas lahko marsikaj tudi preseneti. Zato je pomembno, da je podjetje agilno in pripravljeno na hitro reagiranje na spremembe.
Imate vprašanja? Kontaktirajte na >>> info@starkmat.si.